Logo

Trade marketing

Nowy Xerox FreeFlow Digital

Xerox FreeFlow Digital Publisher otwiera przed dostawcami usług druku drogę do produkcji i dystrybucji dokumentów cyfrowych za pomocą różnych platform. Mogą oni oferować elektroniczne wersje materiałów klientom, którzy zamawiają u nich drukowane kopie. W ten sposób autorzy treści mogą zaprezentować swoje materiały szerokiemu gronu czytelników za pośrednictwem wyszukiwarek internetowych oraz aplikacji mobilnych.

Wspólnie z GTxcel FreeFlow Digital Publisher daje twórcom dokumentów możliwość udostępniania materiałów video, audio, hiperlinków oraz upowszechnianie ich w mobilnych formatach. Pomaga w znaczącym stopniu poprawić jakość generowanych treści i dać czytelnikom materiałów takich, jak magazyny, instrukcje obsługi, materiały marketingowe, broszury, książki, raporty, katalogi i newslettery więcej interakcji z tekstem.

– Platforma FreeFlow Digital Publisher wykorzystuje oprogramowanie do zlecenia druku FreeFlow Core, które pozwala  przygotować pracę w pojedynczym cyklu. Narzędzie usprawnia pracę w każdym środowisku, w którym funkcjonuje klient – od niewielkich drukarń po międzynarodowe firmy produkcyjne. Dzięki odpowiedniej architekturze, platforma FreeFlow Digital Publisher jest modularna i skalowalna, zapewnia elastyczność i duże możliwości produkcyjne. Pozwala też przygotowywać złożone aplikacje za pomocą intuicyjnego graficznego interfejsu, który łatwo współgra z dostępnymi na rynku systemami – mówi Stanisław Pieczara, PSG Sales&Marketing Director, Xerox Polska.

Więcej informacji dostępne na stronie.