Już po raz trzeci we Wrocławiu, podczas Festiwalu Dobrego Piwa, rozstrzygnięto konkurs na unikalne etykiety niszowego napoju chmielowego, warzonego domowym sposobem.
Konkurs jest skierowany do wszystkich miłośników piwa, kultury piwnej i dobrego designu. Jego organizatorami jest bottlabel | etykiety na butelki, Centrum Kultury „Zamek” oraz firma CEREVISIA.
Do tegorocznej edycji zgłoszono ponad 80 propozycji etykiet. Jury złożone z grafików oraz przedstawicieli organizatorów oceniło i wybrało 3 najciekawsze i najbardziej oryginalne – ich zdaniem – etykiety zdobiące domowe piwa. Kolejne 3 przykłady oryginalnych wizytówek małych browarów wybrali w głosowaniu internetowym – internauci.
[galeria=”1″]
Inicjatywa promująca niekomercyjne piwa i unikatowe etykiety ma być kontynuowana w kolejnych latach.
Więcej o konkursie: TUTAJ
JK