Logo

Trade marketing

Finał Konkursu Domowych Etykiet Piwnych

Już po raz trzeci we Wrocławiu, podczas Festiwalu Dobrego Piwa, rozstrzygnięto konkurs na unikalne etykiety niszowego napoju chmielowego, warzonego domowym sposobem.

Konkurs jest skierowany do wszystkich miłośników piwa, kultury piwnej i dobrego designu. Jego organizatorami jest bottlabel | etykiety na butelki, Centrum Kultury „Zamek” oraz firma CEREVISIA.

Do tegorocznej edycji zgłoszono ponad 80 propozycji etykiet. Jury złożone z grafików oraz przedstawicieli organizatorów oceniło i wybrało 3 najciekawsze i najbardziej oryginalne – ich zdaniem – etykiety zdobiące domowe piwa. Kolejne 3 przykłady oryginalnych wizytówek małych browarów wybrali w głosowaniu internetowym – internauci.

[galeria=”1″]

Inicjatywa promująca niekomercyjne piwa i unikatowe etykiety ma być kontynuowana w kolejnych latach.

Więcej o konkursie: TUTAJ

JK