Coca-Cola rozpoczęła drugą fazę kampanii celebrującej 100. urodziny szklanej butelki.
Jubileusz kultowej butelki trwa, a Coca-Cola odkrywa przed fanami kolejne wciągające aktywności. Bazując na wielkim sukcesie poprzedniej edycji marka powraca m.in. z hitowymi etykietami na butelkach i puszkach. Pojawił się również nowy spot TV pod hasłem #DajCalusa! Coca-Cola szykuje też nietuzinkową niespodziankę – butelki… z własnym zdjęciem!
Od 15 czerwca w największych stacjach TV, a następnie w sieci, w tym VOD, oraz wybranych kinach puszczany jest nowy 30 sek. spot marki, którego bohaterowie pokazują co dla nich oznacza hasło #DajCalusa. Na opakowania powróciły także kultowe już etykiety z popularnymi imionami oraz ksywkami i czułymi zdrobnieniami, które niezwykłą popularność zdobyły już w trakcie wcześniejszych kampanii Coca-Cola. Co istotne – marka poszerzyła liczbę imion i określeń oraz portfolio produktów Coca-Cola, na których się pojawiły.
Równie wiele będzie działo się w sieci. Kanały social mediowe – Facebook, Instagram, Twitter oraz Snapchat – będą informować na bieżąco wszystkich fanów Coca-Cola o kolejnych aktywnościach. Snapcode można znaleźć między innymi na 3 muralach oraz w trakcie wydarzeń masowych, na których marka obecna jest ze swoim sklepem. Już teraz każdy może uwiecznić radosnego buziaka na… butelce ze swoim własnym zdjęciem!
A już od lipca tą nietuzinkową niespodziankę dla bliskiej sercu osoby będzie można kupić! Dla chętnych butelka zostanie przygotowana na specjalne zamówienie. Wystarczy wejść TUTAJ. Marka wykorzysta do komunikacji także kampanię banerową. Wśród narzędzi nie mogło zabraknąć OOH. Obok standardowej aktywności z wykorzystaniem citylightów oraz billboardów Coca-Cola sięgnie także po siatki wielkoformatowe.
– Jak wyrazić radość? Coca-Cola jest w tym ekspertem. Od dziesięcioleci podsuwa swoim fanom pomysły jak to zrobić. Całus to jeden z najbardziej uniwersalnych gestów na świecie, wyrażający szereg pozytywnych emocji – obok radości to także symbol zaufania, bliskości, przyjaźni. Jeden buziak może zmienić naprawdę wiele a przede wszystkim wywołać uśmiech na twarzach innych – podkreśla Urszula Szymczyk, Marketing Manager.
Za kreację odpowiada McCann Worldgroup. Zakup mediów i powierzchni – Dom Mediowy MediaCom. Media cyfrowe i społecznościowe agencja SMG Next. Materiały wizualne – agencja Fortis. Działania z zakresu PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
[youtube=”EUXLoWHgAWk”]
JK