Logo

Marketing MIX

BRAVE – nowa agencja eventowa w grupie kapitałowej ARTERIA S.A.  

Po półtora roku funkcjonowania Polymus Events w strukturze Polymus Sp. z o.o. (Arteria S.A.), dział ten przekształca się w odrębną spółkę pod nazwą BRAVE, dedykowaną obszarowi eventów i promocji. Agencja BRAVE przejmuje zespół oraz wszystkie projekty i klientów działu Polymus Events.

BRAVE jest wyspecjalizowaną agencją zajmującą się kreacją, planowaniem, organizowaniem i produkcją wszelkiego rodzaju eventów oraz wydarzeń specjalnych. W swoich zasobach posiada studio graficzne 2D i 3D, dział kreacji i produkcji. Zespół profesjonalistów zarządzany jest przez Tomasza Dworaka i Michała Atlasa. Spółka BRAVE funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej Arteria S.A., od lat notowanej na rynku ciągłym GPW.

– Wydzielenie osobnej spółki dedykowanej eventom było naturalnym ruchem obserwując rozwój i progres naszego działu. Jako agencja BRAVE kontynuujemy współpracę z dotychczasowymi klientami Polymus Events, oferując im doświadczony i zaangażowany zespół, kreatywne rozwiązania i najlepszą jakość realizacji  – mówi Tomasz Dworak.

W ubiegłym roku Polymus Events zarządzany przez Atlasa i Dworaka zrealizował ponad 60 wydarzeń w kraju i zagranicą m.in. dla T-Mobile, Grupy Żywiec czy Symantec, w tym takie projekty, jak: Akcja na Rio i Run Zero dla marki Warka, Endless Night Party i Rebel Street dla marki Desperados czy Forum „Wyzwania Jutra” dla InterRisk.

– Jesteśmy dumni z zaufania, jakim obdarzył nas zarząd spółki Arteria. Wierzymy, że dzięki wyodrębnieniu wyspecjalizowanej spółki zwiększamy szanse na dotarcie do nowych klientów i poszerzamy kompetencje całej grupy kapitałowej Arteria – podkreśla Michał Atlas.

BRAVE pozostaje członkiem Klubu Agencji Eventowych przy SKM SAR. Gwarancje finansowe dla spółki będzie stanowić spółka matka Arteria S.A. – grupa kapitałowa notowana na GPW, w której wiodącymi akcjonariuszami są duże fundusze kapitałowe.

Liderzy BRAVE:

Michał Atlas

Od ponad 12 lat związany z branżą marketingową . Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie klienta, jak i agencji, podczas pracy m.in. dla: Wirtualna Polska, Orange Prokom Open, Autostrada Wielkopolska, Skanska, Energa SA, Mercedes – Benz, Grupa Żywiec, T-Mobile, BZ WBK.

Tomasz Dworak

Związany jest z branżą eventową od 2002 roku. Pracował w największych agencjach świadczących usługi z dziedziny event marketingu obsługując takich klientów, jak: Pekao SA, Grupa Żywiec, Orlen, Kulczyk Tradex, Bank BPH, Orange, CEDC, Polska Rada Biznesu.

 JK