Do wystawców wrześniowego road show dołączyły kolejne firmy, m. in. Czerwona Papryczka Design, POLSKI DRUK Publishing Sp. z o.o., Bodman, POLYmedia, Paul Sticker, a także zagraniczni przedstawiciele: węgierski producent artykułów promocyjnych ANDA PRESENT LTD oraz pochodząca z Portugalii firma R3D.
Decydując się na udział w PROMO SHOW 2015, Czerwona Papryczka Design chce wprowadzić do branży upominkowej powiew świeżości. – Jako dystrybutor niezwykle oryginalnych produktów chcemy, aby gadżet czy upominek firmowy nie kojarzył się jedynie ze zwykłym długopisem, kubkiem czy pamięcią USB. Gadżet, który ma dobrze świadczyć o firmie musi wyróżniać się, być praktyczny i dobry jakościowo. Wszystkie te cechy spełniają nasze produkty, dlatego zachęcamy agencje reklamowe do odwiedzenia nas podczas targów w Katowicach – mówi Rafał Konieczny z Czerwona Papryczka Design.
Podczas road show nie zabraknie wieloletniego przedstawiciela branży sitodruku, firmy Bodman, który 8 lat temu jako jedna z pierwszych firm w Polsce wprowadziła do swojej oferty druk cyfrowy DTG na tkaninach. – Podczas PromoShow pokażemy m.in. odzież reklamową znakowaną drukiem sitodrukowym przy zastosowaniu farb do efektów specjalnych a także bardzo bogatą ofertę gadżetów reklamowych. W tej chwili możemy zaoferować klientom usługi takie jak sitodruk, druk bezpośredni DTG, haft komputerowy, tampodruk, druk transferowy, sublimacje a także grawer CO2 oraz Fiber – mówi Bogusław Maniak z firmy Bodman.
Jaromir Guła, z drukarni POLSKI DRUK Publishing Sp. z o.o. zaznacza, że dzień dzisiejszy to budowanie bezpośrednich kontaktów z klientem i kreowanie relacji. – Chcemy poznać naszego klienta, chcemy by on poznał również nas. A najlepiej to zrobić patrząc sobie prosto w oczy, rozmawiając na targach czy innych spotkaniach takich jak PROMO SHOW. Co nas wyróżnia, takie rzeczy jak dobra cena, terminy, jakość teraz to ma każda drukarnia. My chcemy by w naszej pracy było coś ludzkiego. Chcemy pracować z tymi których lubimy i którzy lubią nas – podsumowuje Jaromir Guła.
Paweł Grzeszczuk, Sales manager z firmy Paul Stricker S.A. podkreśla, że ostatni kwartał jest w branży zawsze najbardziej owocnym czasem w roku. – Jak co roku z myślą o tym wyjątkowym czasie przygotowaliśmy specjalną ofertę produktową. PROMO SHOW dzięki sprawnej organizacji i dogodnym terminom jest idealną imprezą, aby ofertę tę zaprezentować szerokiemu gronu naszych obecnych oraz potencjalnych klientów. W tym roku zaprezentujemy szeroką gamę upominków świątecznych, ale nie tylko. W katalogu Xmas2015 znajdą się też, eleganckie artykuły piśmiennicze, zestawy prezentowe oraz artykuły użytkowe min. akcesoria kuchenne – zaznacza Paweł Grzeszczuk.
Spotkania rozpoczną się 15 września w Gdańsku, kolejnego dnia będą miały miejsce w Poznaniu, a 17 września zakończą się w Katowicach. Wśród kilkudziesięciu firm, które potwierdziły swój udział, w road show, znalazły się główni dostawcy branży artykułów promocyjnych, m. in. 12M, Anda, BIC GRAPHIC EUROPE, Capira, Easy Gifts,Expen, elasto form Polska Inspirion, Macma, Mid Ocean Brands, Mount Blanc, Texet Poland, Zakład Galanterii Skórzanej Stefania oraz USB System.
– Grono wystawców naszych spotkań stale się powiększa, co potwierdza sukces pierwszej, ubiegłorocznej edycji road show. PROMO SHOW stanowi niejako uzupełnienie oferty Festiwalu Marketingu, wraz z wystawcami road show wychodzimy naprzeciw agencjom w trzech strategicznych miastach Polski – mówi Robert Załupski, dyrektor PROMO SHOW.
Dodatkowo, podczas road show przedstawiciele agencji reklamowych będą mieli niebywałą okazję do podniesienia swoich kompetencji sprzedażowych. Podczas spotkań w Gdańsku, Poznaniu oraz Katowicach trenerzy Roman Kawszyn i Adam Szaran z firmy Al Fianco przeprowadzą szkolenia z technik obrony ceny oraz budowania relacji podczas spotkania sprzedażowego.
KL