Podczas uroczystej gali 25 czerwca ogłoszono zwycięzców konkursu Golden Arrow – jednego z najważniejszych konkursów marketingu bezpośredniego w Polsce. Firma Willson & Brown została wyróżniona w kategorii „Shopper Marketing” za realizację Johnnie Walker-Bushmills Iconic Visibility wykonaną dla Diageo Polska. Projekt dotyczył promocji marek Johnnie Walker oraz Bushmills łącznie w 100 punktach handlu nowoczesnego.
Aranżacja JWRL nawiązuje do hasła reklamowego „Where Flavour is the King” – „Tu smak jest królem”, i podkreśla przynależność JW do kategorii premium. Pikowane, skórzane obicia, fotel klubowy i kolorystyka wprost komunikują przeznaczenie alkoholu – powolne poznawanie smaku i aromatu, które powstały z połączenia 35 rodzajów whisky, aby cieszyć podniebienie i dostarczać satysfakcji.
Aranżacja Bushmills utrzymana jest w duchu handmade, który nawiązuje do sposobu destylowania. Dlatego wybrano surowszy wystrój, dzięki czemu świat marki sprawia wrażenie przystępniejszego, skierowanego do nieco młodszych konsumentów, którzy sięgną po whisky w sytuacji beztroskiej rockowej zabawy. Niemniej aranżacja podkreśla również długoletnią tradycję, stojącą za produkcją i selekcją trunków, ale w mniej elitarystycznym stylu.
Jury doceniło walory estetyczne projektu, jego wykonanie i wysoką efektywność przeprowadzonej akcji sprzedażowej.
KL