Beko, druga co do wielkości marka urządzeń AGD w Europie, rozpoczęła nową letnią kampanię reklamową, promującą nowe chłodziarki z Technologią NeoFrost.
Głównym motywem kampanii jest duch zespołowy a w jej ramach zobaczymy spot, w którym drużyna FC Barcelony w sposób humorystyczny pokazuje możliwości nowych chłodziarek Beko. W nowym spocie pojawiają się największe sławy klubu FC Barcelona, w tym Messi, Neymar Jr., Piqué, Suárez i Iniesta, którzy wzajemnie wspierają się i inspirują, stanowiąc zgraną drużynę nie tylko na boisku, ale również podczas zasłużonego relaksu.
Jak informuje producent, ta kampania przełamuje konwencje i nie jest skierowana jedynie do kibiców Barcelony, a do wszystkich tych, którzy codziennie grają w rodzinnych zespołach i przeżywają razem radości i smutki życia.
W ofercie Beko znajdują się innowacyjne i trwałe urządzenia AGD, dzięki którym codzienne życie staje się łatwiejsze. Spot pokazuje możliwości nowych chłodziarek z Technologią NeoFrost oraz informuje o najnowszej promocji, w której przy zakupie wybranych modeli można otrzymać atrakcyjne prezenty.
Za kreację spotu odpowiada: agencja Jung von Matt, a za jego adaptację na rynek polski: Agencja Reklamowa 4All.
Spot do zobaczenia: TUTAJ
JK