Logo

Event MIX

Branża event zainteresowana Festiwalem Marketingu i giftsonline.pl

Podczas spotkania branży eventowej – MP Picnic Day do grona uczestników eventu dołączył OOH magazine, który zaprezentował swoją ofertę targową – Festiwal Marketingu. W tym roku w gronie wystawców Festiwalu pojawiły się właśnie firmy eventowe oferujące m.in. przestrzeń na organizację eventów, usługi czy też sprzęt, które idealnie uzupełniają ofertę producentów i importerów z branży reklamowej. We wrześniowej edycji targów swój udział potwierdziły Fiesta Catering, EXPO XXI, Confetti System, Mitko, Gift Star,Litex Promotion, Grado czy Hotel My Warsaw Residence.

– Decyzję o udziale w pikniku uważam za strzał w dziesiątkę. Spotkaliśmy się z przedstawicielami agencji eventowych, które rokrocznie odwiedzają Festiwal Marketingu, ale mieliśmy też okazję nawiązać cenne kontakty z nowymi firmami. Dużym zainteresowaniem cieszyła się nasza wyszukiwarka gadżetów reklamowych giftsonline.pl. Wszyscy uczestnicy otrzymali słynne już torby SZEF SZEFÓW, jakie przygotował dla nas AWIH Torby Reklamowe. W konkursie, który zorganizowaliśmy, goście mogli wygrać powerbank z oferty Axpol Trading i kosze Hinza – mówi Monika Opałka z OOH magazine i biura organizatora Festiwalu.

[galeria=”1″]

MP Picnic Day to branżowy piknik, podczas którego uczestnicy mieli okazję poznać i przetestować atrakcje i oferty związane z organizacją wydarzeń.Piknik odbył się 22 lipca w Bonifacio SPA & Sport Resort – miejscu, które zostało uznane przez jury konkursu MP Power Awards jako outdoor venue z największym eventowym potencjałem, co wyraża tytuł MP Power Outdoor Venue.

Partnerem OOH magazine podczas MP Picnic Day była firma Mitko, specjalizująca się w wyposażaniu stoisk podczas eventów.

www.oohmagazine.pl 
www.festiwalmarketingu.pl 

KL