Logo

Marketing MIX

Ewa Rafalska nowym Marketing Managerem w DLH Poland

Z początkiem lipca struktury firmy DLH Poland Sp. z o.o., jednego z największych światowych dostawców drewna i produktów drewnopochodnych, wzmocniła Ewa Rafalska, która objęła stanowisko Marketing Managera.

 Ewa Rafalska wnosi do polskiego oddziału firmy DLH Poland Sp. z o.o. bogate doświadczenie handlowo-marketingowe oraz liczne umiejętności z zakresu tworzenia i wdrażania strategii biznesowych. Kierunkowa ścieżka edukacyjna rozpoczęta studiami na Uniwersytecie Wrocławskim o profilu Stosunki Międzynarodowe pozwoliła jej zgłębić tajniki sztuk skutecznej komunikacji oraz udoskonalić techniki negocjacji. Umiejętności te wzbogacała podczas realizacji Podyplomowych Studiów Menedżerskich oraz z powodzeniem realizując program Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Zanim dołączyła do zespołu DLH Poland Sp. z o.o., koordynowała współpracę z kluczowymi klientami w LELLEK Group Sp. z o.o., po czym  jako Specjalista ds. PR w Lafarge Dachy Sp. z o.o., później Monier Sp. z o.o. odpowiadała za marketing produktu i narzędzia internetowe. Po sukcesach w zakresie zarządzania projektami sprzedażowymi i marketingowymi, Ewa Rafalska rozpoczęła działania w obszarze kreatywnego wdrażania nowych marek w firmie Pfleiderer Grajewo S.A. jako Manager Projektów Marketingowych. Dodatkowe doświadczenie w zakresie kompleksowego wsparcia i doradztwa klientów Ewa Rafalska zdobywała realizując wraz z GFO Fusion Marketing zintegrowane kampanie marketingowe oraz strategie wsparcia sprzedaży.

Otwartość na nowe wyzwania, nastawienie na kooperację oraz inicjatywa to cechy, które trafnie charakteryzują model działania Ewy. Ona sama określa się jako typ kreatywnego lidera, który sukcesu wszelkich projektów upatruje w pracy zespołowej oraz skutecznej komunikacji. Dynamizm, profesjonalizm oraz odpowiedzialność to wartości, którymi nowa Marketing Manager kieruje się w życiu zawodowym, a które zbieżne są także z ideałami firmy DLH Poland Sp. z o.o.

W firmie odpowiadać będzie za całokształt działań marketingowych i komunikacyjnych, a także za wdrażanie nowych inicjatyw z zakresu wsparcia sprzedaży.

www.dlh.pl

JK