Powszechnie wiadomo, że można mieć genialny produkt i ponieść totalną klapę w jego sprzedaży. Jednym ze sposobów, aby odnieść sukces z produktem na rynku jest innowacyjność, którą można uzyskać dzięki zastosowaniu druku soczewkowego (lentykularnego, druku 3D) na materiałach reklamowych.
– Po pierwsze należy podkreślić, że to co widzimy jest obrazem wytworzonym przez nasz mózg, a nie dokładnym odwzorowaniem bodźców docierających z naszych oczu do mózgu. Druk soczewkowy może stanowić doskonałe rozwiązanie dla reklamodawców, którzy pragną wyróżnić swoje komunikaty spośród setek innych. Czy to prawdziwa recepta na skuteczną reklamę? Czas pokaże – mówi Monika Kobel, Specjalista ds. marketingu w drukarnii Fortis z Zielonej Góry, specjalizującej się w druku offsetowym UV na foliach soczewkowych i na podłożach niewsiąkliwych PVC, PP oraz foliach samoprzylepnych.
KL