Logo

Marketing MIX

Marta Grodner w Grupie Ströer

Z początkiem października Marta Grodner przechodzi z Ad-Vice do Ströer Media obejmując stanowisko Marketing Managera.

Jako Marketing Manager Marta odpowiadać będzie m.in. za: wsparcie sprzedaży, współtworzenie strategii w zakresie budowania synergii produktów off-line i on-line oraz komunikację Grupy Ströer w Polsce.

Marta posiada wieloletnie i wszechstronne doświadczenie w branży reklamowej. Karierę zawodową rozpoczęła w 2007 roku pracując dla Harvard University, a rozwijała ją m.in. w spółkach: UPC i DDB. W Ad-Vice była odpowiedzialna m.in. za: strategię marketingową, negocjacje oraz tworzenie ofert sprzedażowych. Marta Grodner jest doktorantką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

– Zespół Marketingu wzmacnia doświadczony manager z nieprzeciętną rynkową wiedzą. Jestem przekonany, że współpraca z Martą przyniesie spółce wymierne korzyści i pozwoli jej jeszcze szybciej rozwijać produkty bazujące na synergii produktów off-line i on-line – mówi Bartosz Barański, Dyrektor Marketingu Grupy Ströer.

JK