Ruszyła pierwsza w historii, globalna kampania marki The North Face. Jej głównym celem jest inspirowanie odbiorców do ciągłego rozwoju poprzez przekraczanie kolejnych psychicznych i fizycznych granic.
– Hasło „Never Stop” dotyczy wykorzystania swojego potencjału w tym, co jest dla Ciebie najważniejsze. Dla mnie, przez dużą część życia, oznaczało to wyznaczanie sobie coraz trudniejszych celów w górach. Podobne podejście miałem do rozwoju samego siebie jako fotografa. W efekcie mogłem spojrzeć na wspinanie z innej perspektywy i uwolnić swoją kreatywność – tłumaczy Jimmy Chin, wspinacz i fotograf.
– Niezależnie od tego, czy chodzi o dzień jak każdy inny, czy wyjątkowy moment w życiu, chcemy inspirować ludzi do odnalezienia swojej pasji i poświęcenia się jej. Właśnie dlatego w naszą kampanię zaangażowani są ludzie, którzy ucieleśniają ducha prawdziwej eksploracji – dodaje Todd Spaletto, prezes The North Face.
W filmie, będącym głównym elementem kampanii, zobaczyć można prawdziwe ikony współczesnej wspinaczki, alpinizmu, narciarstwa i snowboardu. Obok Conrada Ankera, Paige’a Claassena, Xaviera De Le Rue czy Toma Wallischa pojawiają się w nim także osoby, które swój potencjał wykorzystują w świecie nauki i sztuki.
[youtube=”ccPYyF-plQY”]
Prowadzona globalnie kampania obejmie media elektroniczne i społecznościowe, a na wybranych rynkach także telewizję, prasę i nośniki OOH.
JK