15 października rusza nowa, odświeżona TV Student. Na terenie blisko 50 uczelni w całej Polsce zostało rozmieszczonych ponad 200 ekranów LCD, które dają dotarcie do około 600 000 studentów i pracowników szkół wyższych w Polsce.
Struktura kanału komunikacji zapewnia nośnikowi charakter wysoce dopasowanej formy przekazu do grupy docelowej. Ekrany będą prezentować unikalny kontent informacyjno-rozrywkowy, tworzony przez redakcję TV Student i studentów, a także przez przedstawicieli uczelni, ponieważ każda szkoła wyższa uczestnicząca w systemie wykorzystuje część czasu antenowego w celu komunikacji ze swoimi studentami i pracownikami. Pomiędzy materiałami merytorycznymi emitowane są bloki reklamowe.
Jednocześnie z premierą nowej ramówki opublikowany zostanie portal internetowy www.tvstudent.pl.
Operatorem nośników jest Centrum Prawa Bankowego i Informacji (wydawca m.in. Miesięcznika Finansowego BANK, a także koordynator jednego z największych projektów edukacyjnych o tematyce ekonomicznej w Polsce: Nowoczesne Zarządzanie Biznesem). Sprzedażą czasu reklamowego na wyłączność dla agencji i domów mediowych zajmuje się Biuro Reklamy BE Media.
JK