Marka WINIARY (Nestlè Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE całościowe opracowanie akcji promocyjnej pod hasłem „Na szlaku smaku”. Agencja drugi raz z rzędu prowadzi tę akcję dla WINIARY.
Ogólnopolska promocja zorganizowana przez agencję UNQUE ONE obejmuje sześć akcji, w tym pięć konkursów w sieciach sklepów: Passa, Eko, Kupiec, Sano, Topaz oraz loterię w sieci Tesco. Mechanizmy konkursów są podobne. W przypadku każdej z czterech sieci sklepów należy jednorazowo kupić cztery produkty WINIARY spośród Zup, Bulionów i Przypraw (w tym Przyprawa w Płynie Maggi) i wysłać pod wskazany numer SMS-a z odpowiedzią konkursową, pamiętając o zachowaniu paragonu. Na uczestników czeka wiele atrakcyjnych nagród.
W sklepach Passa akcja odbywała się w dniach 8-25 października, kolejne trwają. By wziąć udział w konkursie w sieci sklepów PGZ Kupiec, który potrwa od 26 października do 8 listopada br. oraz w sieci Sano w dniach 9-22 listopada br., a także w sieci Topaz od 12 do 25 listopada br. W pierwszych dwóch sieciach codziennie jedno zgłoszenie zostanie nagrodzone kompletem garnków Silit, natomiast w sklepach Topaz każdego dnia do wygrania będą trzy komplety w dniach 12 – 25 listopada.
W przypadku konkursu w sieciach Eko poza kupnem produktów od 21 października do 4 listopada br. należy dokończyć zdanie: „W Eko odkrywam regionalne smaki bo….”. Co tydzień trzech zwycięzców otrzyma urządzenie wielofunkcyjne Thermomix.
Warunkiem wzięcia udziału w loterii Tesco także jest jednorazowy zakup czterech produktów WINIARY spośród Zup, Bulionów i Przypraw (w tym Przyprawa w Płynie Maggi). Następnie wystarczy wysłać SMS-a z numerem z paragonu. Loteria potrwa od 22 października do 4 listopada br. Codziennie do wygrania jest dziesięć bonów na zakupy w Tesco o wartości 100 zł, natomiast na koniec zostanie rozlosowanych 10 wielofunkcyjnych robotów Kitchen Aid.
– „Na szlaku smaku” jest kolejną akcją, którą zrealizowaliśmy dla marki WINIARY. Naszym celem jest zachęcenie konsumentów, by na nowo odkryli zupy WINIARY, pamiętając przy tym o smakach charakterystycznych dla różnych obszarów naszego kraju. Umożliwia to nieskomplikowany i ciekawy zarazem mechanizm promocji wyrażony w kreacji zaprezentowanej na materiałach POS, w gazetkach i w internecine – podkreśla Grzegorz Bonder, General Manager w agencji UNIQUE ONE.
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za opracowanie koncepcji, całościową obsługę i organizację akcji oraz przygotowanie materiałów POS. W ramach wsparcia działań promocyjnych, poza materiałami POS w punktach sprzedaży, w niektórych sieciach zamieszczono w gazetkach moduły dotyczące kampanii, a na części stron internetowych sklepów widnieją banery.
UNIQUE ONE posiada wieloletnie doświadczenie w organizacji gier losowych o zasięgu ogólnopolskim. Wcześniej agencja przygotowała i zrealizowała loterie, między innymi dla: L’Oreal, Lotos Oil, Totalizatora Sportowego, Ministerstwa Finansów (Loteria Paragonowa).
JK