Logo

Event MIX

Trendy visual merchandisingu na VM Forum

Już 5 listopada w Warszawie odbędzie się VM Forum poświęcone trendom w visual merchandisingu sklepów i centrów handlowych. Będzie można dowiedzieć się m.in., jak VM zmienia się pod wpływem ewolucji zachowań konsumenckich oraz ekspansji nowych technologii i sprzedaży internetowej. Dowiemy się też, jak efektywnie łączyć aranżacje przestrzeni handlowej z marketingiem sensorycznym.

To już trzecia edycja VM Forum. Poprzednie były skoncentrowane na branży mody. W tym roku natomiast zakres tematyczny będzie rozszerzony na visual merchandising w całym retailu – zarówno w sklepach, jak i w centrach handlowych. Będzie również poruszana kwestia spójności komunikacji wizualnej między galerią a salonami najemców.

W programie znajdą się następujące tematy:

  • Entuzjaści i bywalcy, generacja X i Yw centrach handlowych, Anna Bartoszewicz-Wnuk, dyrektor Działu Badań Rynku i Doradztwa w JLL
  • Centra handlowe przyszłości, Małgorzata Gajuk, Associate Director Capital Markets CEE BNP Paribas Real Estate Poland
  • Trendy w visual merchandisingu centrów handlowych, Elżbieta Dmowska – Mędrzycka,
    prezes Mediadem Consulting
  • Trendy w marketingu sensorycznym, czyli jak skuteczniej wpływać na zmysły i emocje klientów, eksperci w zakresie oświetlenia, digital signage, aromamarketingu, audiomarketingu
  • Visual merchandising w omnichannel, eksperci ds. e-commerce
  • Jak dostosować komunikację w sklepie do potrzeb klientów – case study Toys’R’Us, Agnieszka Górnicka, prezes Inquiry
  • Jak zintegrować visual merchandising sklepu i centrum handlowego, Dagmara Habiera, VM Studio
  • Trendy w visual merchandisingu 2016, panel dyskusyjny z udziałem ekspertów

VM Forum jest adresowane do osób, które zarządzają sieciami i centrami handlowymi oraz specjalistów od visual merchandisingu. Wstęp dla przedstawicieli sieci handlowych i centrów handlowych jest bezpłatny (dla jednej osoby z firmy), po uprzedniej akredytacji.

Organizatorem wydarzenia jest firma Promedia Jerzy Osika.

Formularz zgłoszeniowy: TUTAJ

Zgłoszenia można nadsyłać na adres a.lancow@promedia.biz.pl

Liczba miejsc jest ograniczona.

JK