Już 5 listopada w Warszawie odbędzie się VM Forum poświęcone trendom w visual merchandisingu sklepów i centrów handlowych. Będzie można dowiedzieć się m.in., jak VM zmienia się pod wpływem ewolucji zachowań konsumenckich oraz ekspansji nowych technologii i sprzedaży internetowej. Dowiemy się też, jak efektywnie łączyć aranżacje przestrzeni handlowej z marketingiem sensorycznym.
To już trzecia edycja VM Forum. Poprzednie były skoncentrowane na branży mody. W tym roku natomiast zakres tematyczny będzie rozszerzony na visual merchandising w całym retailu – zarówno w sklepach, jak i w centrach handlowych. Będzie również poruszana kwestia spójności komunikacji wizualnej między galerią a salonami najemców.
W programie znajdą się następujące tematy:
VM Forum jest adresowane do osób, które zarządzają sieciami i centrami handlowymi oraz specjalistów od visual merchandisingu. Wstęp dla przedstawicieli sieci handlowych i centrów handlowych jest bezpłatny (dla jednej osoby z firmy), po uprzedniej akredytacji.
Organizatorem wydarzenia jest firma Promedia Jerzy Osika.
Formularz zgłoszeniowy: TUTAJ
Zgłoszenia można nadsyłać na adres a.lancow@promedia.biz.pl
Liczba miejsc jest ograniczona.
JK