Event MIX Agencja Plej wysoko nagrodzona podczas Golden Arrow

Agencja Plej wysoko nagrodzona podczas Golden Arrow

0

Podczas uroczystej gali, która odbyła się w Pin-Up Studio 23 czerwca w Warszawie, agencja Plejodebrała wyróżnienie w Rankingu Agencji Marketingu Zintegrowanego pod tytułem Pełna Integracja, a także nagrodę główną Golden Arrow w kategorii Open za projekt H&M-Sport WF-Reaktywacja, wyróżnienie w tej samej kategorii za projekt Strefa Play na 21. Przystanku Woodstock oraz wyróżnienie w kategorii Shopper marketing za Kampanie digital w POS Play.

Agencja długo będzie wspominała XI edycję konkursu Golden Arrow oraz wynik Rankingu Agencji Marketingu Zintegrowanego 2016. – Mieliśmy nadzieję, że nasze projekty zostaną docenione przez jury, ale tylu pozytywnych emocji i komentarzy chyba się nie spodziewaliśmy. Gratulujemy pozostałym nagrodzonym, dziękujemy organizatorom konkursu oraz naszym klientom, którzy wybrali stworzone przez nasz zespół koncepcje do realizacji – mówi Anna Rogowiecka, dyrektor ds. rozwoju i PR w Plej.

Konkurs Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow to wydarzenie organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications od 2006 r. W konkursie promowana jest przede wszystkim efektywność oraz innowacyjność narzędzi marketingowych.  W tym roku zgłoszono 123 prace, przyznano 16 nagród Golden Arrow oraz 34 wyróżnienia. Agencja Plejtrzykrotnie wychodziła na scenę, aby odebrać nagrodę z rąk Redaktora Naczelnego Media&Marketing Polska – Piotra Pokrzywy. Wyróżnienia otrzymały dwa projekty zrealizowane przez Plej dla Play (P4), a Golden Arrow agencja odebrała za realizację H&M Sport WF-Reaktywacja.

Ranking Agencji Marketingu Zintegrowanego w ubiegłym roku przyniósł debiutującej w tej kategorii agencji Plej tytuł Faworyt Klientów, a w tegorocznej edycji wyróżnienie pod tytułem Pełna Integracja. – Jesteśmy dumni, że drugi rok z rzędu zostaliśmy wyróżnieni za pracę dla naszych klientów, ogromnie dziękuję Im za zaufanie, jakim nas obdarzyli. Dotychczas byliśmy postrzegani przede wszystkim jako agencja eventowa, ale fakt, że klienci i branża docenili i nagrodzili nasze kompetencje w innych obszarach, umacnia naszą pozycję w grupie agencji marketingu zintegrowanego i udowadnia, że kierunek, który trzy lata temu obraliśmy, jest słuszny mówi Rafał Krawczuk partner zarządzający Plej.

http://www.goldenarrow.pl/
http://plej.pl/

PP