Logo

Event MIX

RETAIL CHANNELS 360° FORUM

Forum Retail Channels 360° to strategiczne spotkanie przedstawicieli sieci handlowych odpowiedzialnych za rozwój sprzedaży w sklepach off- i on-line. Aby odpowiadać kompleksowo na wyzwania retailerów w obszarze kanałów dystrybucji w tym roku agenda zostało podzielone na 3 równoległe sesje:

  • V Forum e-Handel: skupione na rozwoju sprzedaży sieci handlowych w kanałach cyfrowych
  • II Forum Sales in Store: poświęcone metodom podnoszenia sprzedaży w sklepach stacjonarnych poprzez skuteczne zarządzanie pracownikami i Customer Experience oraz wykorzystywanie technologii i potencjału omnichannel
  • Sesja Omnichannel: ścieżka wspólna Forum e-Handel i Sales in Store, prezentująca skuteczne strategie integracji sprzedaży w kanałach off- i on-line od strony komercyjnej, operacyjnej, logistycznej i technologicznej.

Forum wyróżnia rozwinięta agenda i grono ponad 50 Prelegentów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami, wśród nich przedstawiciele m.in.: Tesco | Makro Cash&Carry | Alma | Decathlon | Leroy Merlin | Sephora | New Balance | L’Oreal | Douglas | Neonet | CCC | Intermarché | Terg (Media Expert / Electro.pl) | Sklepy Komfort | Ochnik | Meble Vox | TOYS’R’US | Coca-Cola Hellenic | Red Bull | Facebook | Intersport | Matras | Camaieu | W.Kruk.

W spotkaniu udział biorą ponadto przedstawiciele producentów FMCG i dóbr trwałych oraz dostawcy rozwiązań technologicznych dla e-commerce i sieci handlowych.

Wydarzenie odbędzie się 19-20 października 2016 r., Hotel Courtyard by Marriott, Warszawa. Objęte jest patronatem OOH magazine.

Szczegółowe informacje dotyczące Forum: www.retail-channels.com

KL