Do grona członków Stowarzyszenia Branży Eventowej dołączyła firma Ibento z Warszawy, zasilając filar agencyjny. Ibento jest ósmą firmą, która poszerzyła szeregi członków SBE w 2016 roku. Obecnie jest ich 43 w ramach trzech filarów – agencje, podwykonawcy i lokalizacje eventowe.
Ibento jest agencją eventową, która współpracuje zarówno z klientami korporacyjnymi, jak i instytucjami publicznymi oraz instytucjami otoczenia biznesu. Posiada doświadczenie w realizacji projektów eventowych każdej wielkości, największe wydarzenie zgromadziło 250 000 osób, oferując także usługi kreatywne w zakresie tworzenia konceptów projektów eventowych. Ibento obecne jest na polskim rynku eventowym od 2 lat. Zatrudnia ośmiu specjalistów, a także supervisorów na terenie całego kraju, co umożliwia firmie realizację projektów w dowolnym miejscu w Polsce.
– Lubimy to co robimy, czujemy się w tym bardzo dobrze. Jesteśmy dumni z naszej pracy. Podjęliśmy decyzję o włączeniu się w działalność Stowarzyszenia Branży Eventowej, dzięki współpracy, z którym będziemy mieli możliwość brania udziału w tworzeniu najwyższych standardów oraz wymianie wiedzy i doświadczeń. Dołączamy do grona profesjonalistów reprezentujących szeroko pojęty event marketing – rynek podwykonawców, lokalizacji i agencji eventowych, bo wierzmy, że w wspólnie możemy więcej – mówi Artur Półgrabia, Prezes Zarządu Ibento.
Ibento zostało dostrzeżone przez branżę w ostatniej edycji konkursu MP Power Awards, w której zrealizowane przez agencję na bazie własnego pomysłu Święto Dolnego Śląska otrzymało nominację w konkursie głównym.00000
Ibento jest ósmą po Digital Knowledge Village, Villa Foksal, Pałacu Kultury i Nauki, Intelligent Technologies S.A., Akademii Rekomendacji, Super Power i Eventi.pl firmą, która wstąpiła w 2016 roku w szeregi SBE. W ubiegłym roku do Stowarzyszenia dołączyło 12 firm. Obecnie Stowarzyszenie Branży Eventowej zrzesza 43 podmioty, wśród których są agencje eventowe, firmy podwykonawcze oraz eventowe lokalizacje.
***
Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) – zrzesza agencje eventowe, podwykonawców eventów oraz lokalizacje. Działa na rzecz popularyzacji i profesjonalizacji polskiego rynku wydarzeń poprzez działania edukacyjne oraz pro-biznesowe zmierzające do budowania nowej jakości wsparcia dla polskiej branży eventowej. Jest inicjatorem oraz współtwórcą Studium Podyplomowego Event Management przy Wydziale Zarządzania UW. Dąży do wypracowania wspólnych dla całej branży standardów działania z klientami i kontrahentami, do umacniania pozycji event marketingu wśród najbardziej docenianych narzędzi marketingowych i biznesowych.
JK