Logo

Event MIX

Skutecznie dla reklamy – podsumowujemy FestiwalMarketingu.pl

Liczne rzesze zwiedzających, szeroka oferta reklamowa i niezwykle bogaty program wydarzeń dodatkowych. Tak w jednym zdaniu można podsumować tegoroczną edycję targów. Jednak to co najważniejsze, wyraża się w liczbach. Blisko 250 wystawców targów to 30% więcej firm niż w roku ubiegłym. Ogromnym sukcesem jest także 20% wzrost liczby zwiedzających – 4800 osób, które – co istotne – reprezentowały tylko i wyłącznie profesjonalistów w branży.

8. edycja targów reklamy i poligrafii reklamowej obfitowała w nowości. W tym roku po raz pierwszy, ze względu na bardzo duże zainteresowanie wystawców, impreza została podzielona na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Dla zwiedzających organizatorzy przygotowali również różnorodne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.

Licznie przybywający zwiedzający mieli okazję nie tylko zapoznać się z najnowszą ofertą produktową wystawców targów, jak również wziąć udział w imprezach towarzyszących, z których najważniejsze były dwie kluczowe konferencje. Pierwszego dnia targów goście zostali zaproszeni na konferencję Event MIX. Festiwalowa nowość okazała się tzw. strzałem w dziesiątkę. Już na kilka tygodni przed wydarzeniem wszystkie miejsca na konferencję zostały wyprzedane. W Event MIX wzięło udział 220 osób. Na scenie wystąpili eksperci i praktycy eventowi m. in. Nina Żukowska, Monika Dymacz-Kaczmarczyk czy Jarosław Uściński. Gościem specjalnym wydarzenia była Dorota Wellman.

Drugiego dnia na gości czekało spectrum marketingowych inspiracji podczas Marketing MIX – wydarzenie zgromadziło ponad 120 słuchaczy, znaleźli się wśród nich dyrektorzy i przedstawiciele działów marketingu znanych firm z branży kosmetycznej i farmaceutycznej. Doświadczeni prelegenci: Marcin Gieracz, Olaf Dąbrowski, Piotr Orliński, Natalia Hatalska, Zbigniew Kokot, Alicja Cybulska i Paweł Tkaczyk w swoich wystąpieniach poruszyli niezwykle istotne tematy, które spotkały się z żywym zainteresowaniem ze strony uczestników.

 

Odwiedzający halę FestiwalMarketingu.pl chętnie również odwiedzali strefę konkursów. W hali nr I można było podziwiać najciekawsze gadżety reklamowe konkursu Super Gift 2016. W trakcie targów zwiedzający mogli także dokonywać wyboru w konkursie POS STARS. Ekspozycja, zgłoszonych do udziału  w rywalizacji, display’ów ocenianych w 12 kategoriach tematycznych – to kolejny element, który uzupełniał bogatą ofertę wystawienniczą hali nr I.

To nie wszystko. W czasie trwania Festiwalu uczestnicy mogli po raz pierwszy zobaczyć najbardziej kreatywne rozwiązania w druku w specjalnie zaaranżowanej strefie BE CREATIVE! W hali nr II, przy targowej recepcji, były prezentowane personalizowane wydruki na najróżniejszych podłożach: tkaninach, drewnie, szkle, metalu czy tworzywach sztucznych. Odwiedzający strefę BE CREATIVE! obejrzeli oryginalne wydruki na meblach, przedmiotach codziennego użytku czy innych elementach wyposażenia wnętrz. Możliwości i rozwiązania prezentowały nie tylko bezpośredni wykonawcy oferujący takie usługi, ale także producenci maszyn, technologii i mediów umożliwiających kreatywny print.

– To była zdecydowanie najbardziej wyjątkowa i udana odsłona targów. Potwierdzeniem tych słów są pierwsze sprzedane stoiska na przyszłoroczne targi, a 90% tegorocznych wystawców zapowiedziało udział w kolejnej edycji – mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży OOH magazine – organizatora targów.

Więcej zdjęć z targów KLIKNIJ

www.festiwalmarketingu.pl

KL