Logo

Event MIX

SBE z nowym członkiem niezależnym

Do Stowarzyszenia Branży Eventowej, jako członek niezależny, dołączyła Renata Razmuk. Stowarzyszenie, obok trzech filarów członkowskich, wśród których są agencje eventowe, podwykonawcy i eventowe lokalizacje, zrzesza związane z branżą eventową osoby fizyczne, które czynnie uczestniczą w jej życiu. Renata Razmuk od 1997 roku związana jest z firmą Renault Polska, a z branżą eventową od niemal 10 lat. Jest czwartym członkiem niezależnym Stowarzyszenia Branży Eventowej.

Renata Razmuk jest absolwentką Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie. Od 1997 r. związana jest z firmą Renault Polska. Swoją przygodę z branżą eventową rozpoczęła w 2007 roku na stanowisku attaché ds. komunikacji wewnętrznej i organizacji imprez w Renault Polska, na którym odpowiedzialna była za wprowadzenie i koordynację polityki komunikacji wewnętrznej oraz organizację różnorodnych wydarzeń: spotkań, konwencji produktowych, integracji, pikników, programów incentive travel, targów itp. W 2010 roku otrzymała nagrodę koncernu za najlepszy projekt komunikacji wewnętrznej  Communication Function Awards „Eco2gether”. Pomysłodawca i organizator Wolontariatu Pracowniczego. W 2014 r. awansowała na stanowisko product managera segmentu M2S oraz samochodów elektrycznych terytorium EAST. Obecnie Key Account Manager w Dyrekcji Sprzedaży Zbiorowej i Specjalnej Renault Polska.

Wieloletnie doświadczenie zawodowe dało jej szansę szerokiego poznania aspektów związanych z planowaniem i realizacją procesów projektowych, zdobycie umiejętności i praktykę w koordynacji zespołów niezależnie funkcjonujących pracowników, zarządzaniu projektami i sytuacjami kryzysowymi. Wszystkie te elementy na co dzień wpisane są w pracę skutecznego event managera działającego pod presją czasu.

Poza pracą w korporacji realizuje swoją pasję do branży MICE działając jako Business Developement Director w nowopowstałej firmie scenograficznej Pracownia Kreativa oraz – wraz ze swoim życiowym partnerem – rozwijając działalność MICE Concierge pod szyldem Agencji Interaktywnej Social Connect. W 2011 roku wyróżniona tytułem Osobowość Roku magazynu MICE Poland w kategorii Zleceniodawca. Przewodnicząca Jury pierwszej edycji konkursu MP Power Awards 2012, w latach ubiegłych i obecnie członek Jury. Członek Rady Etyki przy SBE. Członek Jury konkursu Top Event przy Forum Branży Eventowej FBE.

Przygoda z branżą MICE rozpoczęła się jak miłość od pierwszego wejrzenia. Okazało się bowiem, że moja energia i zaangażowanie w organizowanie oraz naturalne osobowościowe predyspozycje są wkomponowane w tą branżę. Uczyłam się od najlepszych – organizatorów eventów, konferencji, targów i incentive travel, obiektów, dostawców wszelakich usług dla branży MICE, z którymi przyszło mi pracować. Dziś mogę podziękować i liczę, że ta przygoda będzie trwać a ja ze swojej strony będę wspierać i dzielić się moimi doświadczeniami po latach pracy w tej branży. SBE to organizacja, w której z pewnością będę mogła realizować pasję zwaną MICE. Dziękuję za przyjęcie mnie do grona Członków  – mówi Renata Razmuk.  

Jednocześnie realizuje się organizując i biorąc udział w różnorodnych akcjach wolontariackich i charytatywnych.  Od lat wspiera bezdomnych z warszawskiego dworca organizując odzież, obuwie i ciepłe okrycia. Stale pomaga ubogim rodzinom ze Śląska dostarczając niezbędnych, codziennych rzeczy. Każda kolejna akcja charytatywna jest dla niej ciekawym wyzwaniem i dowodem na to, że warto pomagać.

Renata Razmuk dołączyła do grona członków niezależnych Stowarzyszenia Branży Eventowej, których obecnie jest czterech. Wśród nich, obok Renaty Razmuk są: Andrzej Bagniuk, Anna Nowakowska oraz Seweryn Jakubiec. SBE zrzesza także członków instytucjonalnych, których obecnie jest 43, a wśród nich agencje eventowe, firmy podwykonawcze oraz eventowe lokalizacje.

***

Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) – zrzesza agencje eventowe, podwykonawców eventów oraz lokalizacje. Działa na rzecz popularyzacji i profesjonalizacji polskiego rynku wydarzeń poprzez działania edukacyjne oraz pro-biznesowe zmierzające do budowania nowej jakości wsparcia dla polskiej branży eventowej. Jest inicjatorem oraz współtwórcą Studium Podyplomowego Event Management przy Wydziale Zarządzania UW. Dąży do wypracowania wspólnych dla całej branży standardów działania z klientami i kontrahentami, do umacniania pozycji event marketingu wśród najbardziej docenianych narzędzi marketingowych i biznesowych.

JK