Stworzenie projektu Eko for 1000 Events okazało się bardzo dobrym pomysłem. Premiera na Forum Branży Eventowej 2017 była wyjątkowa i cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród zarówno zwiedzających jak i całej branży.
Na stoisku targowym, zbudowanym oczywiście z palet, były przygotowane smaczne przekąski Deli Catering oraz atrakcje rekreacyjne. Duża i atrakcyjna EKO powierzchnia stoiska dawała możliwość wypoczynku i komfortowych warunków do rozmów.
Połączenie sił trzech firm Siedzę na Palecie, Star Event oraz Deli Catering i stworzenie gotowego produktu, jakim jest mobilny, ekologiczny piknik – Garden Party to pomysł, którego na rynku eventów jeszcze nie było.
– Dostrzegliśmy wiele możliwości wśród organizatorów targów eko i bio oraz wśród firm dbających o wizerunek i eko PR w branży spożywczej, farmaceutycznej czy motoryzacyjnej. Społeczna odpowiedzialność biznesu w zakresie ekologii niesie ze sobą wiele korzyści w tym także wizerunkowych. Firmy, które stosują działania CSR też widzą w tym projekcie duży potencjał – mówi Karolina Turska-Fiszlak, współtwórca projektu.
Poprzez organizację eko-eventu szerzona jest wiedza i świadomość jak można spędzać czas EKO. Sugerowane są wszystkie możliwe ekologiczne rozwiązania: organizacja imprezy na terenach zielonych, na świeżym powietrzu, wykorzystanie mebli z recyclingu, menu oparte na zdrowych, regionalnych produktach, segregowanie śmieci, nauka zdrowego odżywiania i gotowania, warsztaty kulinarne oraz gry i zabawy rekreacyjne.
Ograniczeniem nie jest brak terenu zielonego, ponieważ zaletą tego projektu jest fakt, że Garden Party może być zbudowane w każdym, nawet zimnym i industrialnym wnętrzu, któremu aranżacje meblowe, 1000 miejsc siedzących na paletach, skrzynkach, szpulach, leżakach i balotach słomy, rozwijając trawę z rolki czy „sadząc” prawdziwe drzewa, nadadzą EKO wizerunku. W żaden sposób projektu nie ogranicza liczba 1000, realizowane są też małe i indywidualne zamówienia.
[galeria=”1″]
W planach EKO FOR 1000 jest współpraca z agencjami i miejscami evetowymi oraz halami targowymi a także udział w wydarzeniach branżowych, w tym FBE 2018, na które jest już nowy, atrakcyjny koncept.
Fot. Przemek Chechła.
JK