Wydawnictwo WAJDA – wyłonione spośród ponad pół tysiąca prac zgłoszonych w konkursie Art Of Packaging, wysokiej jakości produkt poligraficzny, jednym słowem PERŁA WŚRÓD OPAKOWAŃ. Opakowanie zwyciężyło w kategorii Premium oraz dodatkowo jest zwycięzcą głównym konkursu. Ponadto Wydawnictwo WAJDA jest nominowane do nagrody głównej światowego konkursu na najlepsze opakowanie – World Star, organizowanego przez Światową Organizację Opakowań WPO.
Art Of Packaging – to ogólnopolski konkurs na najlepsze opakowanie roku. Od 2006 roku organizowany jest w Poznaniu i promuje branżę związaną z nowoczesnym przemysłem opakowaniowym. Ideą konkursu jest promowanie innowacyjności, kreatywności oraz konkurencyjności polskich opakowań na rynku krajowym oraz rynkach zagranicznych. Nagradzane są twórcze, designerskie, innowacyjne, marketingowe, technologiczne i przede wszystkim funkcjonalne rozwiązania, zaspokajające gusta coraz bardziej wybrednych konsumentów.
[galeria=”1″]
– To wielki sukces i ogromne wyróżnienie dla nas a zarazem szansa na pokazanie światu naszych polskich projektów i produkcji. Jesteśmy firmą z całkowicie polskim kapitałem, posiadamy bogate 25-letnie doświadczenie na rynku a opakowania wykonujemy nie tylko na rynek polski ale również zagraniczny. Wydawnictwo WAJDA to nietuzinkowe opakowanie obejmujące kolekcję filmów Andrzeja Wajdy oraz materiały dodatkowe. Skrzynia pełna skarbów w formie wielkiej księgi w obwolucie, odzwierciedlająca filmową karierę Andrzeja Wajdy. To niezwykła podróż, splatająca Jego twórczość z literaturą, malarstwem i muzyką. Majestatyczna kolekcja obejmuje filmy, stanowiące przewarzającą część dorobku wielkiego polskiego Artysty, jednego z najbardziej imponujących twórców światowej kinematografii. Forma wydawnictwa nawiązuje do kina, nacechowanego odwagą, dociekliwością, siłą i wysmakowanym rzemiosłem. Podróż przez filmowy świat Wajdy łączy w sobie wszystko, co w polskiej kulturze prawdziwe i jedyne w swoim rodzaju. Księga obrazuje dzieło życia Andrzeja Wajdy – człowieka – wielkiego Mistrza – jesteśmy ogromnie dumni z tej produkcji – podkreśla Joanna Stanowicka-Ozga, Marketing Manager, DRUKARNIA TAKT.
JK