Aktualności II Konferencja „B2B to Ludzie” by Promo5Group

II Konferencja „B2B to Ludzie” by Promo5Group

0

27-28 stycznia w Centrum Kongresowym OSSA**** w Rawie Mazowieckiej odbyła się II Konferencja „B2B to Ludzie” organizowana przez grupę firm zrzeszonych w ramach Promo5Group. Pierwsza edycja tego wydarzenia miała miejsce w maju ubiegłego roku i została bardzo pozytywnie odebrana przez uczestniczące w niej agencje reklamowe. To zdecydowało, że organizatorzy postanowili kontynuować tą ciekawą inicjatywę z pożytkiem dla obu stron. OOH magazine po raz kolejny był partnerem wydarzenia.

Inicjatywa Promo5Group powstała w kwietniu ubiegłego roku, a jej pomysłodawcami są firmy będące liderami w najważniejszych kategoriach upominków reklamowych: AD4U – producent logosmyczy, breloków, fartuchów reklamowych i parawanów plażowych, pokrowców na tablety, smartfony oraz etui, Cookie – producent słodyczy reklamowych, Falk&Ross – największy dystrybutor odzieży promocyjnej, Happy Gifts – właściciel marek LeccePen (długopisy plastikowe), B1 (długopisy metalowe), thINKme – power banki i notesy, Maxim Ceramics – producent ceramiki promocyjnej oraz Stefania – producent galanterii skórzanej. Wszystkie te firmy połączyła idea wspierania agencji reklamowych w ich działaniach na rynku. Już wkrótce ukaże się I edycja wspólnego katalogu Promo5Group zawierającego najciekawsze propozycje produktowe każdej z firm. Ta wyjątkowa publikacja, (pierwsza tego typu na rynku, jeśli chodzi o wspólną prezentację najistotniejszych z punktu widzenia marketerów gadżetów reklamowych), powinna stanowić ciekawe i efektywne narzędzie dla agencji reklamowych w ich kontaktach z obecnymi i potencjalnymi klientami. Promo5 przygotowało również wspólną akcję promocyjną, dedykowaną tylko i wyłącznie współpracującymi z nią agencjom reklamowym. Tego typu inicjatyw, mających na celu zbudowanie pozycji preferowanego i zaufanego partnera biznesowego, będzie w najbliższym czasie jeszcze więcej. Na konferencji pojawiło się ponad 100 największych agencji reklamowych z polskiego rynku.

Pokrowce na laptopy oraz tablety z pełnym fullkolorowym zadrukiem. Oferowane pokrowce wykonane są z trwałego, rozciągliwego i miękkiego materiału. Jego poliestrowa, zewnętrzna warstwa pozwala na zastosowanie druku sublimacji gazowej, doskonale odzwierciedlającego zdjęcia czy skomplikowaną pełnokolorową grafikę wraz z przejściami tonalnymi.

Firma COOKIE Słodycze Reklamowe przygotowała alternatywę dla tradycyjnych kartek – koperty SWEET MESSAGE zawierające wyśmienitą czekoladę. Wystarczy tylko nakleić znaczek, by wysłać słodki upominek bezpośrednio do klienta. Zastosowanie wysokiej jakości techniki druku cyfrowego, pozwala na personalizowane adresowanie kopert.

Modna bluza z kapturem Nakedshirt, ze szwami bocznymi i wykończeniem French Terry od wewnątrz. Gramatura 280 g/m², 80% bawełna i 20% poliester. Kieszenie boczne zakończono klapami ściągaczowymi. Produkt jest dostępny w wersji męskiej i damskiej.

Dwufunkcyjny długopis Touch Writer BLACK™ marki B1 z czarnymi dodatkami. Solidna, cięższa konstrukcja – 12 g. Precyzyjne narzędzie pozwalające na efektywną pracę na urządzeniach mobilnych wyposażonych w ekran dotykowy. Dostępny w 6 kolorach. Idealny do umieszczenia logotypu w postaci nadruku lub graweru.

Tegoroczna nowość produktowa od Porceline by Maxim. Ceramiczny kubek reklamowy o nowoczesnym, pełnym energii charakterze. Jego cechy rozpoznawcze to: białe matowe szkliwo na zewnątrz, kolorowe błyszczące wnętrze oraz klasyczny, lekko obły kształt. Produkt dostępny jest w 6 wersjach kolorystycznych.

Nowa kolekcja GioVani seria CE. Idealne wyroby z naturalnej skóry cielęcej: portfele, wizytowniki, kosmetyczki oraz inne produkty, całość sygnowana blaszką GioVani (możliwość uszycia produktów w wersji no name). Linia CE dostępna w 3 podstawowych kolorach: czarnym, czerwonym i brązowym.

 

Artykuł ukazał się OOH magazine nr 1/2017. Pobierz wersję online TUTAJ.