DOMICO – dystrybutor marek Magic Concepts, Logoloop i Rubik’s Promotion – stawia na marketing multisensoryczny. Ulotki i zaproszenia firmy wyróżniają się pośród tradycyjnych folderów reklamowych, ponieważ wchodzą w interakcję z odbiorcą poprzez dotyk i ruch.
Wzbudzenie zainteresowania konsumenta, to obecnie najtrudniejsze zadanie marketerów. Standardowe środki komunikacji są coraz mniej efektywne, w związku z tym warto postawić na haptyczne nośniki reklamy. Okazuje się, że ponad 70 proc. ludzkich emocji wywoływanych jest przez zmysł dotyku. Produkty DOMICO w odbiór komunikatu reklamowego angażują ręce odbiorcy i wpływają na podświadome lepsze postrzeganie jakości przedmiotu, który reklamują.
Składane konstrukcje kart i kostek, intrygujące swym mechanizmem mają wiele zastosowań w skutecznym marketingu, można na nich umieścić dowolny komunikat reklamowy.
– Haptyczne nośniki reklamowe, takie jak logoloop®, budzą instynktowną chęć do zabawy. Kontakt z nimi sprawia nam radość – doświadczamy pozytywnych emocji, które kotwiczą informacje w naszym mózgu. Media haptyczne uzyskują nawet 8-krotnie lepsze wyniki w niewspomaganych testach stopnia zapamiętania reklamy (unaided recall) w porównaniu do druków tradycyjnych. Kluczowa jest tu multisensoryczność – wprowadzenie do percepcji dodatkowego zmysłu (dotyku) 10-krotnie zwiększa aktywność neuronów w mózgu – wyjaśnia Sławomir Nowicki z firmy DOMICO.
Skoncentrowana uwaga, większa wiarygodność, wyższa ocena wartości i większa gotowość do zakupu – wszystko to można osiągnąć dzięki właściwie przygotowanym mediom haptycznym.
JK