Logo

Trade marketing

Ostecx z nominacją w konkursie KTR

Agencja Ostecx Créative została nominowana do nagrody Klubu Twórców Reklamy za projekt opakowań Browaru Rockmill.

Etykiety, docenione przez jury kategorii Design, powstały we współpracy z poznańską ilustratorką Kingą Offert-Ploszaj. Na każdym z opakowań znajduje się ludzka postać z głową zwierzęcia oraz dodatkowe elementy uzupełniające opowieść marki i kompozycję layoutu. Kolejne piwa są projektowane według tego samego schematu, ale koncept pozwala zróżnicować poszczególne warianty produktu. Wyróżnikiem opakowań Browaru Rockmill jest też odważna kolorystyka i oszczędna typografia. Wszystko po to, by opakowania jak najlepiej wybijały Rockmill na zatłoczonej, rzemieślniczej półce.

Nagrody KTR to jedne z najważniejszych i najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży reklamowej. Wyniki tegorocznego konkursu poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 26 maja 2017 roku w Warszawie.

[galeria=”1″]

Browar Rockmill to nowa, kontraktowa inicjatywa na polskiej scenie rzemieślniczej. Już pierwsze warzone piwa okazały się sukcesem i zostały docenione przez miłośników craftu w Polsce oraz Europie. Za recepturami piw stoi Andrzej Miler, piwowar wielokrotnie nagradzany na polskich i europejskich konkursach piw domowych, co gwarantuje najwyższą jakość produktów.

Ostecx Créative to agencja z największym piwnym portfolio w Polsce. Za swoje opakowania otrzymała najważniejsze nagrody branżowe – KTR, Kreatura, Must Have Łódź Design Festiwal, Art of Packaging. Na co dzień pracuje zarówno dla browarów rzemieślniczych, regionalnych, jak i branżowych potentatów oraz zajmuje się obsługą reklamową Banku Zachodniego WBK.

http://ostecx.com

JK