Danonki mają teraz nowe, atrakcyjne opakowania. Ich wprowadzeniu towarzyszy komunikacja podkreślająca korzyści wyróżniające produkty. Danonki mogą być elementem zbilansowanej diety, ponieważ powstają aż z dwóch kubeczków mleka, są wzbogacone w wapń i witaminę D, które wspomagają prawidłowy wzrost i rozwój kości u dzieci. Warto pamiętać, że ważna jest także zbilansowana i zróżnicowana dieta oraz zdrowy styl życia. Na nowych opakowaniach Danonków oraz materiałach reklamowych, tj. w spotach TV oraz na materiałach POS pojawiła się informacja o tym, że Danonki nie zawierają syropu glukozowo-fruktozowego, barwników*, sztucznych aromatów oraz konserwantów.
Zmianie uległy opakowania Danonków. Etykiety stały się przejrzyste, zmieniły kolor na biały z czerwonymi elementami, a na ich tle został umieszczony Danonek – maskotka marki. Wyraźnie widoczny jest również wariant smakowy konkretnego produktu.
W ramach relaunchu powstały trzy nowe spoty reklamowe emitowane w tradycyjnym kanale telewizyjnym (spot 10”, spot 30” i spot 15”) oraz na VOD (spot 10”, taki sam jak na kanałach telewizyjnych). Ponadto w punktach sprzedaży pojawiły się dedykowane materiały POS. Zaplanowano także szereg działań w social mediach, wsparcie PR oraz specjalną współpracę reklamową ze znanym portalem parentingowym, za realizację której odpowiada agencja VML. Spoty reklamowe wyprodukowała agencja Y&R. Za zakup mediów odpowiedzialny był MediaCom.
* W zależności od wariantu smakowego barwa produktu może pochodzić z dodanych koncentratów, szczegóły na opakowaniu.
JK