Logo

Event MIX

Nowy Sącz poznał tajniki marketingu na konferencji Internet ASAP

Za nami pierwsze szkoleniowe śniadanie marketingowe z cyklu Internet ASAP. Odbyło się w Nowym Sączu w hotelu Ibis Style.  Pierwsza konferencja organizowana w tym mieście przez agencję Abanana, pod hasłem „Jak się dobrze sprzedać, czyli o budowaniu marki w Internecie i nie tylko”, wzbudziła zainteresowanie wielu osób. 

Na wydarzeniu w charakterze uczestników pojawili się przedstawiciele biznesu – firm dużych i małych, by zgłębić tajniki marketingu i poszerzyć praktyczną wiedzę z tego zakresu. Jako że dziedzina jest rozległa, oparta na badaniach i mocno osadzona w realiach rynkowych, edukacji zainteresowanych podjęło się kilku prelegentów: 

–         Łukasz Wołek, właściciel agencji Abanana, zapoznał uczestników z  ideą Facebooka oraz  Instagrama, a także wyjaśnił, co zrobić, aby prowadzona z klientami komunikacja była skuteczna;

·         Hubert Wydrych z Head of Product Unamo Social Media omówił zagadnienia  monitoringu Internetu, wskazał możliwości śledzenia w serwisach społecznościowych nie tylko własnych poczynań, ale także potencjalnych klientów i konkurencji;

·         Jakub Kozioł, wiceprezes PROIDEA i Andrzej Targosz, prezes Eventory, przedstawili korzyści płynące z organizacji eventów oraz stosowania narzędzi, jakie można wykorzystać do zbierania danych na koncertach, konferencjach i innych wydarzeniach gromadzących licznych odbiorców działań firm.

– Zorganizowanie Internet ASAP w Nowym Sączu było dobrym posunięciem ze względu na brak podobnych wydarzeń w tym mieście, co przełożyło się na zainteresowanie naszą konferencją takich firm jak Fakro, Newag, Szubryt itd. Mamy nadzieję, że następne edycje będą równie mocno angażujące – powiedział po zakończonej prelekcji Łukasz Wołek. – Świetne było to, że podczas panelu dyskusyjnego wiele osób włączało się do rozmowy – to zawsze buduje prelegenta, jak widzi, że uczestnicy słuchali go i mogą się podzielić spostrzeżeniami. Często jest to sposób na zebranie feedbacku – dodał Hubert Wydrych. – Cieszymy się, że zaangażowaliśmy się w tę edycję Internet ASAP. Konferencje dla marketingowców powinny się odbywać także w mniejszych miastach, aby tamtejsi specjaliści nie musieli podróżować po całym kraju – zauważyli prelegenci zajmujący się eventami – Jakub Kozioł i Andrzej Targosz.

Po spotkaniu wśród uczestników przeprowadzono ankietę ewaluacyjną.  Za największe zalety konferencji uznano: interesującą tematykę, lokalizację spotkania, innowacyjne rozwiązania i chęć oraz możliwość wymiany doświadczeń.

Następne spotkania już 31 maja w Katowicach oraz 7 czerwca w Kielcach.

Więcej informacji można znaleźć TUTAJ.

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.

MW