Logo

Event MIX

Podsumowanie III Forum Dyrektorów PR i Komunikacji

Tegoroczna edycja odbyła się w Hotelu Bristol w Warszawie 6 czerwca 2017, a poświęcona została budowaniu wpływu poprzez podejście thought executive leadership.

Nie da się ukryć, że Public Relations ewoluuje, a razem z nim wyzwania, przed którymi stoją specjaliści kierujący polityką informacyjną firmy. W świecie nowych mediów i nowych możliwości, w którym marki prześcigają się w tworzeniu świeżych idei i historii, konieczne staje się rozwijanie i doskonalenie nowych umiejętności jak budowanie wpływu oraz skutecznego i angażującego oddziaływania na otoczenie. Prawdziwi liderzy opinii promują innowacje, prezentują postawę ekspercką w danej dziedzinie, inspirują do pozytywnych zmian i dzielą się swoimi doświadczeniami, dążąc nie tylko do dotarcia z komunikatem do odbiorców, ale głównie do nawiązania z nimi relacji. Podstawowym wyzwaniem specjalistów ds. wizerunku staje się więc bycie proaktywnym, a tutaj jedynym pytaniem, które sobie zadawaliśmy jest nie ‘czy to zrobić’, ale ‘jak to zrobić’, aby osiągnąć mierzalne wyniki i pozostać wiarygodnym.

W trakcie tegorocznego Forum w formule „mistrzowie dla mistrzów” dyskutowano nad tym, jak budować integralne, czerpiące z najnowszych trendów, strategie PR, pozwalające na realne, wiarygodne oddziaływanie na otoczenie komunikacyjne, angażowanie go i zwiększanie zasięgu, wykorzystując potencjał innowacji i kanałów cyfrowych. Dzięki prezentacji konkretnych case study takich marek jak: Microsoft, Intel, KGHM Polska Miedź, PAYPAL, ALIOR BANK, GRUPA ALLEGRO, UBER czy FUNDACJA RAK’N’ROLL – WYGRAJ ŻYCIE. Uczestnicy mieli okazję dowiedzieć się jakie są do’s and dont’s w komunikacji. Dużym zainteresowaniem cieszyła się szczególnie prelekcja Mateusza Litewskiego, Public Policy Managera firmy UBER ze względu na protest taksówkarzy, który odbył się w stolicy dzień wcześniej.

Ponadto podczas Forum omówiono m.in. tematy tj.: budowanie relacji, które wpływają na zachowania; partnerstwa międzysektorowe jako element budowania silnej pozycji na rynku; prowadzenie międzynarodowych kampanii opartych na human stories czy budowanie spójnej platformy komunikacji i public affairs do tworzenia wiarygodności biznesu.

[galeria=”1″]

Oprócz prezentacji szczegółowego know-how, nie zabrakło również kreatywnych i inspirujących dyskusji, które zapoczątkował Łukasz Głombicki, Head of Communications w LifeTube w trakcie moderowania dyskusji panelowej ‘Jakoś vs ilość – czyli jak wykorzystać potencjał mikroinfluencerów’ z udziałem Antyweb, CluePR oraz Katarzyny Iwanoskiej – Finanse od Kuchni.

Jeden dzień, dziesięć praktycznych prelekcji, sesje pytań i odpowiedzi oraz panel dyskusyjny i sesje networkingowe praktyków to już za nami.

Gratuluję i dziękuję wszystkim Prelegentom, bo udało się im zainspirować audytorium swoimi doświadczeniami i wiedzą. Uczestnikom dziękuję za zaufanie i dołączenie do naszego Forum oraz przede wszystkim – za otwartość i chęć dzielenia się opiniami i swoim doświadczeniem – mówi Iwona Słończewska-Knap, Project Manager III Forum Dyrektorów PR i Komunikacji.

Organizatorem Konferencji jest firma Blue Business Media. OOH magazine był partnerem konferencji.

http://ambasadorzy-firm.com/

KL