Logo

Event MIX

Eura7 podsumowuje dziewiątą edycję Internet ASAP!

Zakończyła się dziewiąta edycja śniadań marketingowych Internet ASAP organizowanych przez krakowską agencję Eura7. Po raz pierwszy miały one miejsce w Nowym Sączu, Katowicach oraz w Kielcach.

Ich głównym celem było spotkanie z przedsiębiorcami z danych miast oraz przekazanie im tajnik marketingowych. Swoją wiedzą dzielili się: Łukasz Wołek z agencji Abanana, Hubert Wydrych z Unamo, Jakub Kozioł z firmy Proidea oraz Andrzej Targosz z Eventory.

Tegoroczna edycja została zorganizowana pod hasłem „Jak się dobrze sprzedać, czyli o budowaniu marki w Internecie i nie tylko”. Poruszana tematyka dotyczyła prowadzenia profili na Facebooku oraz na Instagramie, monitorowania działań w Internecie oraz sprawnego wykorzystywania eventów w marketingu.

– Jesteśmy w pełni usatysfakcjonowani tegoroczną edycją – zgromadziła ona kilkudziesięciu przedsiębiorców, którzy byli chętni poszerzać swoją wiedzę marketingową. Wybór nowych lokalizacji, czyli Nowego Sącza, Katowic oraz Kielc spowodował, że lepiej poznaliśmy tamtejszy rynek oraz otrzymaliśmy feedback, że takie inicjatywy są potrzebne także w mniejszych miastach mówi Łukasz Wołek, pomysłodawca wydarzeń Internet ASAP.

Także wśród uczestników konferencji można było usłyszeć pozytywne wypowiedzi. – Bardzo fajnie, że w regionie organizujecie tego typu wydarzenia. Możliwość połączenia działań offline z online i wykorzystanie tego w biznesie jest bardzo funkcjonalne i cieszę się, że na Śląsk zawitała taka inicjatywa – mówił Paweł Bieliński z smsapi.pl. Praktyczne podejście do tematu doceniła Katarzyna Jarosz – właścicielka salonu optycznego IRISMED – Obecnie jestem na etapie rozwoju swojej firmy i bardzo się cieszę, że mogłam wziąć udział w szkoleniu. Bardzo bym chciała, by były one częstsze oraz by poruszały jeszcze bardziej specjalistyczne tematy, takie jak sprzedaż, np. na Facebooku.

Kolejne edycje zostały zaplanowane na jesień.

OOH magazine był patronem medialnym wydarzenia.

MW