Tematyka wystąpień będzie obejmować zagadnienia:
Jakość obsługi klienta bardzo często decyduje o jego lojalności wobec firmy, produktu, usługi. Na świecie, ale także i w Polsce rośnie rynek rozwiązań automatycznej obsługi klienta. Coraz więcej firm decyduje się na ich wprowadzenie po to, aby zapewnić szybką i skuteczną obsługę. Z drugiej strony klienci coraz częściej oczekują narzędzi, które pozwolą im samodzielnie rozwiązać problem.
Automatyzacja będzie prawdopodobnie najważniejszym trendem zmieniającym oblicze obsługi klienta w najbliższych latach. Już dzisiaj istnieje wiele takich rozwiązań jak: inteligentne wyszukiwarki wiedzy, wirtualni konsultanci czy samoobsługowe aplikacje mobilne. Ich zadaniem jest wspieranie pracowników firmy w sprawnej obsłudze klienta. Jest więc równie prawdopodobnym, że automatyzacja nie zastąpi człowieka w 100%. Obsługa kluczowych klientów, obsługa skomplikowanych spraw, wsparcie specjalistyczne klienta będzie nadal zadaniem konsultantów.
Wśród prelegentów m.in.:
Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist w Brand24
Marcin Sobiecki – dyrektor Innowacji Digital w Orange Polska
Michał Skurowski – CEO, Livespace
Mikołaj Pindelski – doktor w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie kierownik Podyplomowych Studiów Zarządzania Sprzedażą i inni.
Program wydarzenia TUTAJ.
Data: 16-17.10.2017, Miasto: Warszawa, Organizator: Nowoczesna Firma S.A., Miejsce: Digital Knowledge Village, Puławska 457, WWW
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.
MW