Logo

Event MIX

Customer Congress – automatyzacja z ludzkim obliczem

Już 16-17 października w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Customer Congress.

Tematyka wystąpień będzie obejmować zagadnienia:

  • Dokąd zmierza nowoczesna obsługa klienta?
  • Czy nowoczesne technologie i automatyzacja są w stanie zastąpić człowieka w procesie obsługi klienta i w jakim zakresie
  • Czy jest możliwa automatyzacja obsługi klienta z ludzkim podejściem?
  • Dlaczego klienci nie lubią robotów?
  • Co należy wziąć pod uwagę zmieniając proces obsługi klienta?
  • W jaki sposób przygotować firmę, pracowników i klientów do zmian w kierunku automatyzacji obsługi klienta?

Jakość obsługi klienta bardzo często decyduje o jego lojalności wobec firmy, produktu, usługi. Na świecie, ale także i w Polsce rośnie rynek rozwiązań automatycznej obsługi klienta. Coraz więcej firm decyduje się na ich wprowadzenie po to, aby zapewnić szybką i skuteczną obsługę. Z drugiej strony klienci coraz częściej oczekują narzędzi, które pozwolą im samodzielnie rozwiązać problem.

Automatyzacja będzie prawdopodobnie najważniejszym trendem zmieniającym oblicze obsługi klienta w najbliższych latach. Już dzisiaj istnieje wiele takich rozwiązań jak: inteligentne wyszukiwarki wiedzy, wirtualni konsultanci czy samoobsługowe aplikacje mobilne. Ich zadaniem jest wspieranie pracowników firmy w sprawnej obsłudze klienta. Jest więc równie prawdopodobnym, że automatyzacja nie zastąpi człowieka w 100%. Obsługa kluczowych klientów, obsługa skomplikowanych spraw, wsparcie specjalistyczne klienta będzie nadal zadaniem konsultantów.

Wśród prelegentów m.in.:
Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist w Brand24
Marcin Sobiecki – dyrektor Innowacji Digital w Orange Polska
Michał Skurowski – CEO, Livespace
Mikołaj Pindelski – doktor w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie kierownik Podyplomowych Studiów Zarządzania Sprzedażą i inni.

Program wydarzenia TUTAJ. 

Data: 16-17.10.2017, Miasto: Warszawa, Organizator: Nowoczesna Firma S.A., Miejsce: Digital Knowledge Village, Puławska 457, WWW

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.

MW