Po pozytywnym przejściu okresu próbnego do agencji El Padre dołączył Piotr Czajkowski, obejmując stanowisko Event Managera.
Piotr jest odpowiedzialny za realizację eventów, działań promocyjnych, ambientowych oraz kontakt z klientami agencji.
Swoją przygodę z eventami rozpoczął już w czasie studiów, działając w Niezależnym Zrzeszeniu Studentów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Był koordynatorem wielu uczelnianych akcji, m.in. Wampiriady, Studenckiego Nobla, Forex Cup Young czy Wielkich Korepetycji z Historii, a także spotkań naukowych i integracyjnych. Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał, organizując kampanie społeczne, edukacyjne oraz konferencje prasowe. Pracował dla firm takich jak Amgen, Eli Lilly, Angelini, Teva, Stada, czy Mundipharma. Jako Event Manager w El Padre pracował już przy realizacji projektów dla PKN ORLEN, BBC Worldwide, PGE i Toyota Motor Poland (Lexus).
Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna, ze specjalizacją public relations i branding. Największą pasją Piotra jest piłka ręczna. Od młodych lat zawodnik, później kierownik uniwersyteckiej drużyny, zaś dziś już jedynie kibic ORLEN Wisły Płock. Jego zainteresowania przełożyły się również na współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce i obecność, jako członka biura prasowego, na Mistrzostwach Europy Kobiet do lat 17 oraz Mistrzostwach Europy Mężczyzn do lat 18, które odbywały się w Polsce.
***
El Padre to spółka działająca w obszarze eventów, ambientu i BTL. Aktualnie El Padre pracuje m.in. z firmami: Affidea, Rossmann, Henkel, Somfy, GK PGE, Nationale Nederlanden, Granaria, BBC, NC+, PKM DUDA, Kino Polska, Peugeot Polska, Toyota Motor Poland (Lexus), PESA, Wydawnictwo Burda, PKO BP, GK PKN ORLEN. Spółka jest członkiem założycielem Klubu Agencji Eventowych przy SAR, członkiem stowarzyszenia Event Marketing Institute i jedną z najbardziej cenionych agencji eventowych w Polsce.
Agencja El Padre ma na swoim koncie wiele prestiżowych nagród, m.in.: MP Power 2016 w kategorii CSR w branży eventowej, dwie nagrody Organizator w konkursie Osobowość Roku MICE Poland 2015 i 2012, Złote Spinacze 2016 Brąz w kategorii Event społeczny, dwie nagrody w konkursie MP Power Awards 2014 w kategoriach Kampania Zintegrowana oraz Aktywny Outdoor. Firma wybrana została „Faworytem Klientów” w badaniu „Media i Marketing Polska” i MillwardBrown 2016 i dwukrotnie – Eventową Firmą Miesiąca.
JK