Logo

Event MIX

IV Konferencja Event Biznes – cała branża w jednym miejscu

Stowarzyszenie Branży Eventowej już po raz czwarty zaprasza managerów, dyrektorów działów marketingu, specjalistów z departamentów zakupów, PR-owców i HR-owców oraz członków zarządów odpowiedzialnych za komunikację i marketing, do świata informacji nt. budowania marki oraz korzyści sprzedażowo-wizerunkowych uzyskiwanych dzięki stosowaniu event marketingu.

Nad merytoryką, doborem mówców oraz tematyką wystąpień wydarzenia czuwa 22-osobowa Rada Programowa.

Członek zarządu ds. edukacji Stowarzyszenia Branży Eventowej i dyrektor programowa konferencji, Anna Nowakowska podkreśla, że to szerokie kompendium wiedzy zostanie przekazane przez wybitnych prelegentów zarówno z Polski, jak i zagranicy, stanowiących niepodważalny autorytet w świecie event marketingu z bogatym porfolio projektów, zrealizowanych dla największych marek. To osoby, które na co dzień stosują narzędzie, jakim jest event i event marketing, oraz mogą się podzielić z uczestnikami swoim doświadczeniem, jak również poprzeć je konkretnymi przykładami i analizami danych, wskazując na skuteczność narzędzia.

Program:                    

Bloki Tematyczne:

1.       Wartości w budowaniu efektywnych relacji;

2.       Event w zintegrowanej komunikacji marketingowej – case study;

3.       Różnorodne rodzaje eventów a cele interesariuszy;

4.       Bezpieczeństwo w organizacji eventów;

5.       Przyszłość eventów – działania i narzędzia.

Panele dyskusyjne:

1. Event marketing a employer branding – skuteczne narzędzia w budowaniu wizerunku pracodawcy. Paneliści: Marta Pokutycka- Mądrala ( dyrektor komunikacji korporacyjnej oraz rzecznik prasowy w Nationale – Nederlanden), Katarzyna Głowacka (niezależny konsultant, dyrektor departamentu rekrutacji i rozwoju BZ WBK)i Monika Starecka (chief operational officer, Country Management, EY)

2. Przyszłość w eventach. Jak trendy zmieniają eventy? Presja czy nowa rzeczywistość? Paneliści: Edyta Brykała (prezes zarządu, Noble Concierge), Jacek Caputa, (event marketing manager, Grupa Żywiec), dr  hab. Jacek Wasilewski (specjalista ds. komunikacji marek, kulturoznawca, UW), Łukasz Kosuniak (client marketing manager ITMAGINATION, blog businessmarketer.pl), Magdalena Kondas (redaktor naczelna MeetingPlanner.pl), Anna Nowakowska (członek zarządu ds. edukacji Stowarzyszenia Branży Eventowej, blog strefaMICE.pl) 

Prelegenci:

  1.        Adam Sztaba (kompozytor, dyrygent)
  2.        Sebastian Kotow (psycholog biznesu, CEO, Institute of Behavioral Design)
  3.        Dr hab. Jacek Wasilewski (specjalista ds. komunikacji marek, kulturoznawca)
  4.        Luiza Derek (director, B2B marketing, Mastercard)
  5.        Paulina Jaworska  (brand experience customer manager, BMW Group Polska)
  6.        Aleksandra Nitecka (digital marketing manager, P4)
  7.        Łukasz Wójcik (marketing & PR director, Mitsubishi Motors)
  8.        Tomasz Kammel (dziennikarz telewizyjny, producent, scenarzysta, trener)
  9.        Katarzyna Cioch (dyrektor zarządzająca, Polskie Towarzystwo Chirurgii Naczyniowej)
  10.        Andrzej Kruczyński (wiceprezes Instytutu Bezpieczeństwa Społecznego, były oficer GROM)
  11.        Eda Ozden (MEP Destination Business Solution)
  12.        dr Krzysztof Celuch (trener EventCanvas, CEO Celuch Consulting)
  13.        Ruud Janssen (managing director Event Canvas & Event Model Generation)
  14.        Agnieszka Majkowska (dyrektor ds. rozwoju i wsparcia sprzedaży, Prudential Polska)
  15.        Magdalena Galińska (kierownik ds. zakupów eventowych)

Data:

7 listopada 2017 r., godz. 8:30 – 17:00

Miejsce:

Digital Knowledge Village

ul. Puławska 457, 02-844 Warszawa

Strona wydarzenia:

www.eventbiznes.pl

Rezerwacja Biletów:

http://eventbiznes2017.syskonf.pl/

Organizator:

Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) – zrzesza agencje eventowe, podwykonawców eventów oraz lokalizacje. Działa na rzecz popularyzacji i profesjonalizacji polskiego rynku wydarzeń poprzez działania edukacyjne oraz pro-biznesowe zmierzające do budowania nowej jakości wsparcia dla polskiej branży eventowej. Jest inicjatorem oraz współtwórcą Studium Podyplomowego Event Management przy Wydziale Zarządzania UW. Dąży do wypracowania wspólnych dla całej branży standardów działania z klientami i kontrahentami, do umacniania pozycji event marketingu wśród najbardziej docenianych narzędzi marketingowych i biznesowych www.sbe.org.pl

OOH event! jest patronem medialnym wydarzenia.

JK