Logo

Event MIX

Szkolenie event marketing z Anią Godzisz i Anią Rogowiecką z ROOTS

Event Manager Training Group wprowadza do swojej oferty nowe szkolenie: „Event marketing w strategii firmy i skuteczna komunikacja wydarzeń – narzędzia do osiągnięcia sukcesu o szerokim zasięgu”. Zajęcia prowadzą Anna Godzisz oraz Anna Rogowiecka. Pierwsza edycja odbyła się 6 grudnia i spotkała z gorącym przyjęciem uczestników.

Ośmiogodzinne szkolenie skierowane jest głównie go osób chcących rozwijać swoje umiejętności eventowe, chcących wypromować organizowane wydarzenie i rozszerzyć swoją wiedzę o najnowsze narzędzia marketingowe oraz pracowników zajmujących się w firmie marketingiem i komunikacją marki, jak również wszystkich, którzy pracując w agencji eventowej chcą tworzyć koncepcje eventów spójne ze strategią klienta. 

Na szkoleniu uczymy jak tworzyć i wykorzystywać eventy w strategii marketingowej firmy, osiągać założone cele marketingowe i budować bliskość klienta z marką firmy, jak również skutecznego promowania wydarzenia.

Główne punkty szkolenia:

  1. Czym jest strategia marketingowa firmy i dlaczego tak ważne jest wczesne ustalenie listy narzędzi wyznaczonych do jej realizacji?
  2. Event marketing w strategii marketingowej firmy – budowanie bliskości z marką, dostarczenie unikalnego doświadczenia marki (brand experience)
  3. Narzędzia komunikacji offline i online
  4. Jak z małego eventu zrobić wydarzenie o szerokim zasięgu – skuteczna promocja eventu
  5. Live streaming 360, crowns streaming – wykorzystanie nowych możliwości w event marketingu
  6. Planowanie i budowanie platformy komunikacji oraz integracja działań
  7. Ciekawe i skuteczne połączenia narzędzi marketingowych
  8. Warsztaty praktyczne w podgrupach

Anna Godzisz od 2012 roku jest partnerem zarządzającym w ROOTS, gdzie wraz z zespołem buduje świadomość marek w mediach i w świadomości odbiorców. Od ponad 15 lat zajmuje się budowaniem wizerunku oraz reputacji ludzi, instytucji, firm oraz marek. Pracowała m. in. w agencjach Bell Pottinger Sans Frontieres, Values Grupa Firm Doradczych, czy jako rzeczniczka prasowa i szefowa działu PR Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. 

Anna Rogowiecka od 2017 roku jest Business Development Partner w ROOTS, od 15 lat zajmuje się rozwijaniem biznesu i budowaniem wizerunku firm dla których pracuje, jak również planowaniem i komunikacją wydarzeń. Doświadczenie zdobywała w agencjach PR, eventowych oraz reklamowych, między innymi Event PR, Prowokator, After Hours, agencji marketingu zintegrowanego Plej. Ze swoimi zespołami odbierała nagrody: Golden Arrow, Kreaturę, MP Power Awards, Innovation i wyróżnienia w Rankingu Agencji Marketingu Zintegrowanego Media & Marketing Polska.

Anna Godzisz oraz Anna Rogowiecka na co dzień zarządzają agencją zintegrowanej komunikacji marketingowej ROOTS, która jest jedną z najprężniej rozwijających się agencji PR’owych. Firma rozpoczęła swoją działalność w 2012 roku, a już ma na swoim koncie dwie statuetki EFFIE i dwukrotną wygraną KREATURY (Srebrne Effie 2017 za projekt „Oficjalne piwo nieoficjalnej Warszawy” zrealizowany dla piwa Królewskie wspólnie z agencjami JUST i Poinf of View oraz domem mediowym Mediavest. Kreatura 2016 za kampanię „Zostań sprzymJEŻeńcem” zrealizowana wspólnie z GoldenSubmarine i Mediavest dla cydru marki Dziki Sad. Brązowe Effie 2016 za projekt „Powrót EB” zrealizowany wspólnie z agencjami GONG, JUST i domem mediowym Mediavest. Kreatura 2015 w kategorii Kampanie Społeczne/CSR za Plebiscyt „Polacy z Werwą” zrealizowany wspólnie z zespołem projektowym PKN Orlen).

Więcej: www.emtg.pl | www.facebook.com/szkoleniaEMTG

JK