Logo

Event MIX

Jak promować i sprzedawać zgodnie z nową regulacją o Ochronie Danych Osobowych i e-Privacy?

Konferencja RODO SOLUTIONS ze strefą konsultacji i prezentacji pozwiązań dla RODO. 

Już 25 maja 2018 roku obudzimy się w nowej rzeczywistości RODO/GDPR. Funkcjonowanie działów marketingu i sprzedaży oraz całych przedsiębiorstw związane z pracą na danych osobowych zacznie działać na zupełnie nowych, czasami dużo trudniejszych zasadach. Staniemy przed dylematem, czy na pewno nasze działania prowadzone są zgodnie z prawem i nowymi regulacjami, czy posiadane przez nas bazy klientów są nadal legalne i czy nie narażamy się na ogromne kary, jakie mogą na nas spaść, gdy złamiemy nowe przepisy. O tym, jak poradzić sobie w nowym otoczeniu, nie zagubić się w gąszczu regulacji i obowiązków, ochronić się przed karami i przede wszystkim – zachować ciągłość pracy i nie utracić posiadanych baz danych, dowiecie się podczas wydarzenia – RODO SOLUTIONS, które odbędzie się już 9 lutego 2018r w Warszawie.

Będzie to wyjątkowe wydarzenie o rozszerzonej formule, gdzie oprócz konferencji zaplanowowano specjalną strefę konsultacji i prezentacji rozwiązań dla RODO. W przerwach pomiędzy wystąpieniami uznanych ekspertów, będzie możliwość bezpośrednich rozmów i konsultacji ze specjalistami z dziedziny prawa, IT, marketingu, którzy wskażą konkretne, praktyczne rozwiązania do zastosowania w firmach.

Do udziału w konferencji organizatorzy zapraszają:

– Administratorów Bezpieczeństwa Informacji
– Dyrektorów i managerów ds. CRM i IT
– Dyrektorów i managerów ds. CRM i IT
– Dyrektorów, managerów i pracowników działów marketingu i sprzedaży
– Pracowników działów Complience
– Specjalistów e-commerce
– Osoby kierujące projektami związanymi z przetwarzanie danych
– Prawników wewnętrznych w firmach
– Przedstawicieli podmiotów przetwarzających dane osobowe na zlecenie
– Wszystkie inne osoby zajmujące się ochroną lub przetwarzaniem danych osobowych

Podczas wydarzenia uczestnicy dowiedzą się:

– Jakie najistotniejsze zmiany zostaną wprowadzone przez RODO z punktu widzenia marketingu i sprzedaży ?
– Co firma powinna zrobić już, a co może zaczekać do 25 maja 2018?
– Jak sprawdzić czy bazy marketingowe,  które posiadamy będą legalne po rozpoczęciu stosowania RODO?
– Co powinniśmy zrobić przed 25 maja 2018 r. w relacjach z kontrahentami/ podwykonawcami?
– Jak uzyskać nowe zgody na przetwarzanie danych osobowych i co powinny zawierać?
– Jak poradzić sobie z zakazem automatycznego profilowania klientów (wiek, płeć, zainteresowania)?
– Jak bezpiecznie pozyskiwać dane dla swojego biznesu z zewnętrznych źródeł?
– Jak skutecznie budować relacje z potencjalnym klientem w kontekście wytycznych RODO.
– Personalizacja komunikacji a nowe prawo.
– Dlaczego wg regulacji RODO zaangażowanie klienta staje się kluczowe w 2018 roku.
– A może outsourcing? Kto może być podmiotem przetwarzającym (konieczność weryfikacji podmiotów przetwarzających)?
– Jakie elementy powinna zawierać umowa administratora z przedmiotem przetwarzającym?
– Jak zabezpieczyć się przed karami?
– Jak prowadzić sprzedaż telefoniczną?
– Jakie istotne zmiany wprowadza RODO w branży e-commerce?
– Jakie rozwiązania IT mogą nam pomóc?

W programie również liczne case study, praktyczne porady i rozwiązania.

Więcej informacji TUTAJ.

OOH magazine jest partnerem medialnym wydarzenia.