Logo

Event MIX

Eventex All-Stars: Walk w top 20!

Walk jako jedyny przedstawiciel polskiej branży marketingowej znalazł się w rankingu Eventex All-Stars, przedstawiającym 20 najlepszych na świecie firm tworzących eventy.

Zestawienie zostało przygotowane przez organizatorów międzynarodowego konkursu Eventex Awards na podstawie wyników konkursu z ostatnich czterech lat. W Eventex Awards są nagradzane najbardziej innowacyjne, kreatywne i skuteczne wydarzenia z całego świata. Pierwsza edycja konkursu miała miejsce w 2011 roku. Od tamtej pory swoje projekty zgłosiło do niego ponad 500 firm z ponad 70 krajów. Ranking Eventex All-Stars został oparty na średniej ważonej, uwzględniającej punktację za nagrody zdobyte przez zgłaszających w ciągu ostatnich czterech lat.

– Każdy kolejny rok kończymy z jeszcze większymi sukcesami na koncie, za co chciałbym serdecznie podziękować naszym Klientom i naszemu zespołowi. To przede wszystkim partnerska współpraca, duże zróżnicowanie realizowanych projektów i zaangażowanie pozwalają nam się rozwijać i być coraz lepszymi w tym, co robimy. W Polsce zostaliśmy najbardziej nagrodzoną agencją w historii najważniejszego konkursu branży eventowej – MP Power Awards. Za granicą zdobyliśmy trzy statuetki – dwie w Eventex Awards i jedną w Bea World Awards. I na zakończenie 2017 roku przyszło mocne międzynarodowe uderzenie – Eventex All-Stars. Jeszcze wiele wyzwań przed nami, ale tegoroczne tytuły dodają nam dużo energii i pokazują, że warto każdego dnia dawać z siebie 100 proc. – mówi Bartosz Bieszyński, prezes zarządu Walk Events.

Walk Events jest częścią grupy marketingowej Walk, obecnej na rynku od 2006 roku. Od 2017 roku Walk należy do weCAN, sieci zrzeszającej niezależne agencje reklamowe i domy mediowe z Europy Środkowo-Wschodniej. Jest również współzałożycielem spółki przeznaczonej do zarządzania siecią – weCAN Ltd. Oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacyjne, tworzone w obrębie jednej struktury zgodnie z ideą „one stop shop”. W grupie pracuje blisko 150 osób specjalizujących się w takich obszarach, jak: ATL, BTL, digital, field i shopper marketing, event marketing, public relations, social media. Zgodnie z filozofią „Long distance agency” nadrzędnym celem Walk jest budowanie długofalowych relacji z klientami, opartych na partnerstwie i zaufaniu. Projekty realizowane przez grupę były wielokrotnie nagradzane w polskich i zagranicznych konkursach branżowych, takich jak: Cannes Lions, KTR, EFFIE, Eurobest, Golden Drum, Sabre Awards, MP Power Awards czy Kreatura.

TOP ORGANIZATORZY EVENTÓW WG EVENTEX AWARDS

Xsaga (Holandia)
Momentum Worldwide (USA)
Verve The Live Agency (Irlandia)
Liverpool City Council (Wielka Brytania)
St(r)andplaats Nederzandt (Holandia)
Lidl (Bułgaria)
Tapahtumantekijät Oy (Finlandia)
IM Creative (USA)
Creative Pro (Słowacja)
Walk Events (Polska)
11 AIM Group International (Włochy)
Connections (Wielka Brytania)
Creative Universe (Australia)
Feira Viva – Cultura e Desporto e.m. (Portugalia)
BG Be Active (Bułgaria)
Grasl & Partner Event und Marketing GmbH (Austria)
The Oval Office bvba (Belgia)
Brandnew (Rosja)
Experience Willow LLC (USA)
Produce UK (Wielka Brytania)

MW