Logo

Event MIX

III edycja Forum Marketing to Youth

Forum Marketing to Youth to jedyne w Polsce spotkania w całości poświęconego praktykom efektywnej komunikacji z pokoleniem Y&Z. Zaproszeni eksperci, w oparciu o własne doświadczenia, poruszą najbardziej aktualne tematy, które zostały wyselekcjonowane na drodze dogłębnego researchu i wywiadów. Wydarzenie odbędzie się w Warszawie, 21-22 lutego br.

Aby skutecznie komunikować się z generacją Y&Z niezbędne jest jej dogłębne poznanie, zdolność elastycznego, nieschematycznego myślenia, dobór optymalnej strategii, otwarcie na nowe technologie oraz umiejętność dostosowania się do dynamicznie zmieniających się trendów.

Wśród zaproszonych prelegentów, reprezentanci firm m.in.: AVIVA, CINEMA CITY, ADIDAS, ALLEGRO, GOOGLE, FACEBOOK, PLAY, TVN, DHL, AMREST i wielu innych.

Marketing to Youth to jedyne Forum w Polsce w całości poświęcone efektywnej komunikacji z pokoleniem Y i Z, dzięki optymalnej strategii i innowacyjnym narzędziom media mix. To unikalny Customer Insight – kluczowe trendy, zachowania i zwyczaje zakupowe pokolenia Youth zaprezentowane w najnowszych badaniach i raportach. Formuła „ praktycy dla praktyków” – minimum teorii, głównie case studiem. Efektywna i efektowna współpraca z Influencerami. Tematy szyte na miarę potrzeb uczestników – wyselekcjonowane w drodze wywiadów z praktykami marketingu oraz dogłębnego, tematycznego researchu. To także interaktywna formuła wydarzenia, sprzyjająca wymianie doświadczeń w eksperckim gronie.

OOH magazine jest partnerem medialnym wydarzenia.

www.milenialsi.com

KL