Logo

Event MIX

Rekordowy rok dla STAR EVENT

O doskonałym wyniku w 2017 roku, tym co decyduje o sukcesie oraz planach na kolejne dwanaście miesięcy rozmawiamy z Marcinem Pape oraz Mariuszem Stawczykiem.

Śledzimy rozwój STAR EVENT już od trzech lat – w tym roku ruch na Waszym Facebooku oraz Instagramie był wyjątkowo duży. Czy możecie uchylić rąbka tajemnicy. Jak wyglądało to za kulisami?

Marcin Pape: Dziękujemy za śledzenie naszego progresu. Coraz częściej słyszymy, że to właśnie dzięki naszym mediom społecznościowym ludzie się o nas dowiadują. Mamy tam bardzo duży zasięg (5000 fanów na Instagramie oraz 1000 fanów na FB), a naszym obserwującym regularnie zapewniamy najlepszej jakości inspiracje eventowe oraz relacje z realizacji. Rzeczywiście można dojść do wniosków, że w 2017 byliśmy wszędzie i zawsze. O ile rok 2016 był dla nas przełomowy, to 2017 okazał się rekordowy. W skali roku zrealizowaliśmy ponad 700 projektów dla wielu różnych klientów; zarówno dużych korporacji, klientów indywidualnych i tych wszystkich pomiędzy. Jest to dwukrotny wzrost w porównaniu z rokiem poprzednim, co jeszcze bardziej cieszy.

Ten niesamowity wzrost świadczy o tym, że klienci chętnie Was polecają i wracają.

Mariusz Stawczyk: Pomimo zwiększenia skali wewnętrznych operacji nasz standard się nie zmienił. Meble, które wysyłamy na realizacje są dalej w idealnym stanie oraz zawsze na czas. Słowność oraz skłonność do negocjacji w celu osiągnięcia konsensusu sprawia, że wypracowaliśmy sobie grono stałych klientów, którzy zawsze mogą na nas liczyć. Odwdzięczają się tym, że polecają nas swoim kolegom z branży i nie tylko. Ponadto, zakres naszej oferty nieustannie się powiększa. Nowe rozwiązania, design oraz propozycje dedykowane przyciągnęły wielu nowych klientów oraz otworzyły nam nowe rynki.

Satysfakcja klienta na pierwszym miejscu, solidność oraz innowacja to podstawy Waszego rozwoju. Co nowego w Waszej ofercie sprawiło, że jesteście rozchwytywani?

MP: To, co wyróżniło nas na początku to EKO meble. Szybko stało się to naszą specjalizacją. O ile jest to dobra baza, nie chcieliśmy się tym ograniczać. Naszą ofertę wzbogaciły wszechstronne meble bankietowe oraz akcesoria eventowe. Można zobaczyć nas nie tylko w plenerze, ale również w strefach VIP. Sofy, fotele, krzesła, hokery i stoliki to tylko część naszych nowości. Ponadto, tak jak wspomniałem przy poprzednim pytaniu, stworzyliśmy specjalne oferty dedykowane. Kompleksowa Oferta na Wesela, która uwzględnia aranżacje na wyjątkowe okazje oraz dopełniona jest o ofertę odpowiednich dekoracji.
MS: To właśnie indywidualne podejście do każdego wydarzenia pozwoliło nam i naszym klientom osiągnąć sukces. Kolejną ofertą dedykowaną są stoiska targowe – ich przygotowanie oraz zabudowa. Zaczynając od szkicu na kartce, a kończąc na wizualizacji 3D, przekształcamy pomysły i wizje klientów w rzeczywistość. Po raz kolejny kreujemy nowe trendy, tym razem w kategorii expo! Nasze lady są największym hitem tego sezonu, jeżeli chodzi o targi i expo, są one rezerwowane niemal codziennie.

Dużo większa ilość realizowanych projektów to także wyzwanie logistyczne. Jak sobie z tym radzicie?

MS: To wydaje się banalne, ale najważniejsza jest podstawa. Mamy swój system, który bierze pod uwagę wiele możliwych scenariuszy. Każdy nasz krok jest usystematyzowany, poczynając od pierwszej komunikacji z klientem, a kończąc na demontażu i sporządzeniu raportu z wydarzenia. To właśnie są podwaliny naszego projektu oraz jego przyszłości, bez tego daleko byśmy nie zaszli. Oprócz tego wzmocniliśmy naszą flotę o nowe samochody, czym usprawniliśmy nasz dział logistyki. Jest to bardzo istotne przy średnio dwóch realizacjach dziennie w ciągu roku – a będzie ich jeszcze więcej. Większa flota oraz szersza oferta sprawiła, że musieliśmy znaleźć nową bazę. Nasz nowy magazyn znajduje się w doskonałej lokalizacji przy dwóch trasach ekspresowych, co znacznie usprawnia przebieg realizacji. Ponadto zdecydowanie powiększyliśmy swój zespół. Dołączył do nas, między innymi, Mateusz Stawczyk, który odpowiedzialny jest za marketing, nasze działania promocyjne oraz prasowe. Dzięki niemu, z większą łatwością dowiecie się o naszych poczynaniach. Resztę nowego zespołu na pewno spotkacie na licznych realizacjach na terenie całego kraju. Jako osoba odpowiedzialna za koordynację tego zespołu muszę dodać, że jestem z nich bardzo zadowolony.

Patrząc na Wasz rozwój w ostatnich latach jestem pewien, że nie zwolnicie tempa, a wręcz przeciwnie. Co możecie nam powiedzieć o planach na rok 2018?

MP: Masz rację, zwalniać tempa nigdy nie mamy zamiaru! Rozwój przez ciężką i mądrą pracę jest czymś, co daje nam mnóstwo satysfakcji. Mamy również mnóstwo planów, jak jeszcze bardziej usprawnić nasze działania i uatrakcyjnić naszą ofertę. Na pewno możecie spodziewać się nowości meblowych oraz promocji na specjalne okazje w ciągu roku. Możecie już zobaczyć jak wygląda nasza nowa, ulepszona strona. Dzięki niej łatwiej jest się nawigować w ofercie, znaleźć konkretnie to, czego potrzebujesz: produkty, katalogi, informacje czy poradniki. Naszym celem będzie również dalsze powiększanie zespołu o osoby z branży, które pomogą nam w dalszym rozwoju biznesu oraz sprzedaży naszych usług. Na zakończenie dodam, że w 2018 będziemy zawsze i wszędzie, więc przygotujcie się na stałą obecność STAR EVENT. Naturalnie nie zabraknie nas także na jubileuszowej 10. edycji FestiwalMarketingu.pl. Do zobaczenia we wrześniu w strefie EVENT MIX.

Rozmawiał Andrzej Kuczera

Wywiad ukazał się w OOH event! Pobierz wersję online: TUTAJ.