Braun pomoże europejskim gwiazdom piłki nożnej: Raphaëlowi Varane, Ericowi Dierowi i Romanowi Zobninowi zapanować nad goleniem i stylizacją zarostu.
Braun, wiodąca marka golarek foliowych na świecie zyskała dziś trzech piłkarskich ambasadorów – Raphaëla Varane (Real Madryt), Erica Diera (Tottenham Hotspur) i Romana Zobnina (Spartak Moskwa). Europejscy piłkarze będą promować golarki Braun Series 3 oraz zestawy do strzyżenia i trymery do zarostu, narzędzia zaprojektowane tak, aby znacznie skrócić czas golenia i pozwolić mężczyznom skupić się na tym, co naprawdę ważne.
Styl życia piłkarza uosabia potrzebę współczesnego mężczyzny, który każdego dnia musi wykonywać wiele różnych zadań jednocześnie, aby móc osiągnąć to, co naprawdę ważne. Golarki i narzędzia do stylizacji marki Braun działają świetnie za każdym pociągnięciem, co pozwala mężczyznom odciągnąć myśli od golenia i skupić się na codziennych wyzwaniach.
na zdj. Eric Dier
W ramach kampanii Braun, Raphaël Varane, Eric Dier i Roman Zobnin podejmą wyzwanie precyzyjnego golenia przy użyciu golarki Braun Series 3 ProSkin. Braun nawiązał także współpracę z EA Sports, więc aby utrudnić rywalizację, gwiazdy piłki nożnej podczas golenia zagrają w Need for Speed na smartfonach.
Tematem kampanii Braun są codzienne wyzwania, które na swojej drodze spotykają mężczyźni na całym świecie. Akcja ma na celu zmotywować ich do przekraczania własnych granic i pokonywania przeszkód. Kampania dedykowana jest golarkom Braun Series 3 ProSkin i urządzeniom do stylizacji. Braun Series 3 ProSkin zapewniają najwyższą precyzję golenia za jednym pociągnięciem, a narzędzia do stylizacji marki Braun umożliwiają mężczyznom stworzenie idealnej stylizacji zarostu. Produkty zostały opracowane z myślą o najbardziej wydajnych i precyzyjnych rezultatach. Dostosowują pracę do każdego wyzwania, które staje im na przeszkodzie podczas codziennej pielęgnacji.
na zdj. Roman Zobnin
Wyzwania są tym, co nas kształtuje. Braun daje mężczyznom narzędzia, które pomagają im po mistrzowsku zadbać o zarost i pielęgnację, aby mogli łatwo pokonać wszelkie wyzwania, które staną im na drodze.
O potencjale marketingowym polskiej reprezentacji przeczytacie w ostatnim artykule – „Złota Drużyna„.
MW