Marka Carlsberg przygotowała specjalną ofertę dla miłośników piłki nożnej. Do sklepów trafiła piłkarska edycja puszek i butelek.
Przed nami prawdziwe emocje sportowe. Z myślą o kibicach polskiej reprezentacji marka Carlsberg przygotowała specjalne puszki z biało-czerwonymi elementami. Dodatkowo są na nich umieszczone numery od 0 do 9, z których można np. ułożyć wyniki meczu lub numery ulubionych piłkarzy. Natomiast piłkarska edycja butelek Carlsberga ma kapsle oznaczone flagami 32 państw, które biorą udział w turnieju oraz symboliczny szalik kibica na krawatce.
– Widowiska sportowe są dobrą okazją do wspólnego kibicowania przy piwie. Carlsberg zaprasza wielbicieli piłki nożnej do zabawy. Nasza specjalna edycja puszek z numerami pozwoli układać typowane wyniki meczów lub numer króla strzelców. Z kolei kapsle z flagami państw przypomną popularną kiedyś grę w kapsle. Obie propozycje mogą zainteresować nie tylko kibiców, ale także kolekcjonerów i briofilów – mówi Agata Jaworska, Senior Brand Manager marki Carlsberg.
Piłkarska oferta będzie dobrze widoczna w sklepach m.in. dzięki charakterystycznym opakowaniom zbiorczym z biało-czerwonymi elementami na zielonym tle. Ponadto, marka będzie również mocno obecna w mediach społecznościowych – na Facebooku i Instagramie. Polską edycję opakowań przygotowała agencja Roccoco, za działania w mediach społecznościowych odpowiada Kamikaze, zaś za zakup mediów – dom mediowy Initiative.
JK