Stock Prestige Vodka prezentuje limitowaną edycję trunku z okazji zbliżającego się największego święta piłki nożnej 2018. Nowa butelka wyróżnia się luksusowym wzornictwem. Metaliczne odcienie srebra oraz subtelne, graficzne nawiązanie do futbolu powodują, że fani tej dziedziny sportu (i nie tylko) nie przejdą obok niej obojętnie.
Prestiżowa butelka już w sklepach
Stock Prestige Vodka od początku istnienia pomaga konsumentom celebrować ważne globalne wydarzenia. Specjalnej edycji nie mogło zatem zabraknąć również przy okazji światowych rozgrywek piłki nożnej. Od maja 2018 w sklepach w całej Polsce można już zakupić limitowaną wersję Stock Prestige w ekskluzywnej butelce, inspirowanej największym świętem drużyn piłkarskich na świecie. Design nowego opakowania nawiązuje do sportowego wydarzenia, podkreślając jednocześnie jego społeczno-kulturową otoczkę, czyli prestiżowy charakter międzynarodowej imprezy.
– Chcemy, aby wódka Stock Prestige dawała naszym konsumentom możliwość świętowania wyjątkowych wydarzeń w prestiżowy sposób. Dlatego oprócz limitowanej edycji butelki nawiązującej do piłki nożnej, przygotowaliśmy konkurs konsumencki oraz serię wywiadów z celebrytami. Zwycięzca będzie mógł obejrzeć dowolnie wybrany mecz z loży i doświadczyć osobiście jak to jest być VIPem, a śledząc Stock Prestige Show zajrzeć za kulisy świata piłki nożnej i celebrytów – mówi Sławomir Kreczmański, Senior Brand Manager.
Autorem limitowanej edycji butelek Stock Prestige Vodka jest agencja oS3.
– Nadchodzący czas mistrzostw jest dla fanów wyjątkowym świętem, co odzwierciedliliśmy w projekcie. Rozmawiając z fanami marki, dostrzegliśmy, że istnieje potrzeba afirmacji miłości do piłki nożnej i przenieśliśmy ją na projekt, zachowując przy tym wartości prestiżowej marki alkoholowej. Butelka wyróżnia się na półce charakterystycznym wyglądem i przywołuje piłkarskie emocje. Jest to istotne, bo ostateczna decyzja zakupowa podejmowana jest przy półce sklepowej, niezależnie od kampanii czy komunikacji. Od strony produkcyjnej wyzwaniem było więc opracowanie atrakcyjnego, przyciągającego uwagę sleeve’a przy jednoczesnej optymalizacji kosztów produkcji. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu końcowego i całokształtu projektu, który podkreśla nasze kompetencje także w obszarze wykraczającym poza digital – mówi Dominika Majcher, Senior Account Manager oS3.
Stock Prestige Show
W ramach kampanii marka wystartowała z autorskim programem Stock Prestige Show, którego prowadzącym został znany komentator sportowy – Bożydar Iwanow. Na przestrzeni najbliższych dwóch miesięcy wyemitowane zostaną trzy odcinki w ramach cyklu, których bohaterami będą Piotr Stramowski, Artur Boruc i Sara Boruc. Goście Stock Show uchylą rąbka tajemnicy i opowiedzą o swoim zakulisowym życiu. Luksusowe auta, drogie wakacje czy po prostu ulubione zajęcia to tylko niektóre z tematów, które wraz z gwiazdami show zgłębiać będzie Bożydar Iwanow. Na widzów czekać będą również inne atrakcje. Szczegóły poniżej.
Kibicuj mistrzom z loży VIP
Nieodłącznym elementem Stock Prestige Show jest konkurs konsumencki, którego ambasadorem został Artur Boruc. Główną nagrodą jest voucher o wartości 30 tys. zł na wyjazd dla dwóch osób na dowolnie wybrany przez zwycięzcę mecz piłkarski w sezonie 2018/2019. By wziąć udział w konkursie wystarczy wpisać 4 ostatnie cyfry kodu kreskowego z dowolnej butelki Stock Prestige, a następnie zadać pytanie bohaterom. Nagradzane będą te najciekawsze i najbardziej kreatywne. Konkurs trwa do 20 lipca br.
Więcej TUTAJ.
MW