Logo

Event MIX

PlaySMS został partnerem targów FestiwalMarketingu.pl

Platforma PlaySMS.pl objęła patronatem FestiwalMarketingu.pl, który odbędzie się 12-13 września w Warszawie. Największe targi reklamy i poligrafii to nie tylko stoiska, ale liczne konferencje, konkursy, spotkania czy prelekcje z dziedziny marketingu i event marketingu.

Platforma playsms.pl powstała z myślą o małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach, w których komunikacja z klientem jest jednym z nieodłącznych elementów prowadzenia biznesu. Platforma umożliwia automatyzację powiadomień za pomocą SMS, poprzez proste API lub bezpośrednio z panelu klienta. Najważniejszą zaletą powiadomień SMS jest łatwość dotarcia do każdego, nawet gdy nie ma dostępu do Internetu. – Obecnie trudno wyobrazić sobie życie bez telefonu komórkowego w ręce. W Polsce według najnowszych badań CBOS, aż 92% polaków korzysta z telefonów. Mimo szybkiego rozwoju nowych technologii, popularność SMS nie spada. Open rate dla powiadomień SMS sięga ponad 90% , przy czym np. dla mailingu jest dużo niższe i wciąż spada – mówi Rafał Filipczak, współwłaściciel PlaySMS.pl.

Funkcjonalności i zastosowań powiadomień SMS jest bardzo wiele i co ważne – dla wielu branż. Wiadomości z polem nadawcy w standardzie przyczyniają się do lepszego wizerunku marki, są bardziej wiarygodne niż SMS-y z przypadkowego numeru. Wiadomości można personalizować i dostosowywać do potrzeb grupy odbiorców, dzięki czemu są idealną formą natychmiastowej reakcji na aktualne wydarzenia.

Dla zainteresowanych, więcej informacji na stronie TUTAJ.

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 12-13 września w EXPO XXI Warszawa.

Organizatorem wydarzenia jest OOH magazine.

MW