Agencja Walk Creative w wyniku wygranego przetargu będzie wspierać spółkę energetyczną Enea w zakresie działań reklamowych ATL i BTL.
materiał pochodzi z Wirtualnemedia.pl
Enea SA prowadziła przetarg na obsługę reklamową od września ub.r. Oferty w nim złożyły agencje GPD, V&P, Althermedia i Walk Creative.
W finale przetargu odrzucono ofertę Althermedia ze względu na rażąco niską cenę (2,07 mln zł). GPD zaproponowała 3,99 mln zł, V&P – 3,24 mln zł, zaś Walk Creative – 3,11 mln zł. Budżet, jaki na obsługę reklamową zamierzała przeznaczyć Enea, to 5,5 mln zł netto (6,765 mln zł brutto).
Wybrana w przetargu Walk Creative zajmie się kompleksową obsługą ATL i BTL w zakresie planowania i projektowania wszystkich materiałów produktowych, sprzedażowych, wizerunkowych i informacyjnych na potrzeby spółki.
źródło: Wirtualnemedia.pl
Tekst źródłowy: ZOBACZ TUTAJ.
JK