Logo

Trade marketing

MerService dla COTY Polska

Spółka MerService z Grupy OEX rozpoczęła współpracę z jedną z największych na świecie firm kosmetycznych. Umowa obejmuje działania wspierające sprzedaż produktów marki COTY.

W ramach kontraktu MerService odpowiada za ekspozycję kosmetyków COTY oraz doradztwo produktowe w kluczowych punktach sprzedaży. Spółka z Grupy OEX wdrożyła także dedykowaną aplikację raportową, umożliwiającą szybki dostęp do danych i monitorowanie efektywności prowadzonych działań.

–  W projektach z obszaru wsparcia sprzedaży uwzględniamy  indywidualne potrzeby klientów. W ramach współpracy z COTY wdrożyliśmy dedykowaną platformę raportową dostosowaną do urządzeń, z których korzysta zespół konsultantek. System umożliwia bieżące raportowanie w cyklu dobowym oraz zbieranie innych danych w trybie ad hoc – mówi Magdalena Trzcińska, Dyrektor Operacyjny External w MerService.

W gestii MerService pozostaje także rekrutacja i zarządzanie grafikiem konsultantek, które pełnią funkcję doradców w punktach sprzedaży. Każda z osób realizujących projekt posiada wiedzę z obszaru technik sprzedażowych oraz trendów w makijażu. Konsultantki biorą także udział w eventach organizowanych przez markę COTY.

– Raporty, które udostępniamy klientom umożliwiają szczegółowy monitoring i analizę działań z obszaru wsparcia sprzedaży. Dostęp do takich danych wpływa na efektywniejsze zarządzanie akcjami i optymalizację planowanych aktywności– dodaje Magdalena Trzcińska.

W ramach współpracy z COTY MerService zajmuje się również zakupem i dystrybucją materiałów wykorzystywanych w ramach projektu.

www.merservice.pl

JK