Dr Gerard, jeden z wiodących producentów ciastek i słonych przekąsek na rynku polskim, od czerwca wprowadził opakowania w nowej szacie graficznej. Zmiana opakowań jest pierwszym etapem projektu repozycjonowania, którego celem jest wzmocnienie wizerunku marki i wzrost jej świadomości.
Wygląd nowych opakowań podkreśla główne wartości marki: autentyczność, wysoką jakość oraz przyjemność.
Elegancki, minimalistyczny design opakowań dzięki apetycznym zdjęciom produktów, bardzo mocno podkreśla smak i różnorodność dostępnych wariantów – Dr Gerard ma w swojej ofercie ponad 150 rodzajów i smaków ciastek. Nowy projekt graficzny opakowań wyróżnia się również spójną, jasną kolorystyką oraz mocno widocznym odświeżonym logo marki – sercem. Dodatkowo, ujednolicona szata graficzna pozwoli konsumentom jeszcze łatwiej znaleźć produkty Dr Gerard na półce sklepowej.
Atrakcyjność opakowań została potwierdzona w testach konsumenckich. Agencją, która zaprojektowała nową identyfikację wizualna opakowań jest CzteryCzwarte.
JK