Logo

Trade marketing

Kolekcja autorskich przepisów Ewy Wachowicz na etykietach Coca-Coli

Z początkiem sierpnia rusza kolejna odsłona współpracy marki Coca-Cola z Ewą Wachowicz w ramach kampanii „Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola”. Tym razem Ambasadorka marki, autorka książek, producentka popularnych programów kulinarnych, w tym „Ewa gotuje” i „Ewa, ugotuj nam to!”, przygotowała autorską kolekcję 11 przepisów kulinarnych jako idealnych propozycji na wakacyjnego grilla lub piknik. Przepisy znajdują się na opakowaniach Coca-Cola Original Taste oraz Coca-Cola Zero Cukru 1,5l i 1,75l. Są to szybkie i smaczne dania, inspirowane nowoczesną kuchnią polską oraz śródziemnomorską. Kampania zaplanowana została w kanałach digital, w wybranych tytułach prasy kobiecej oraz w punktach sprzedaży.

Marka Coca-Cola w kwietniu br. podpisała kontrakt ambasadorski z Ewą Wachowicz. Dotychczas w ramach współpracy promującej przekaz „Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola” zrealizowano 4-odcinkowy cykl “Ewa, ugotuj nam to!” oraz tematyczne lokowanie Coca-Cola Original Taste oraz Coca-Cola Zero Cukru w autorskim programie „Ewa gotuje” na antenie Telewizji POLSAT. Tym razem Ambasadorka oddaje w ręce konsumentów marki swoje ulubione mięsne i wegetariańskie przepisy na wakacyjną kuchnię plenerową, m.in. tartę szpinakową, pstrąga na sałacie, sałatkę z cytrusami i indykiem oraz szaszłyki z łososia i ananasa.

Oddaję w ręce zarówno amatorów-pasjonatów, jak i zaawansowanych praktyków kulinarnych 11 przepisów idealnych na grilla czy piknik. Korzystając z okazji, zdradzę również 12 przepis – na życie ze smakiem. Wystarczy dzielić je z rodziną i przyjaciółmi, bo nie ma lepszej potrawy i przyprawy niż radość, uśmiech i bycie razem! Zachęcam wszystkich do celebrowania wspólnych chwil, nie tylko od święta. Wystarczy kilkanaście minut, aby przygotować proponowane przeze mnie dania i w ten sposób także okazać uczucia bliskim. Zaoszczędzony czas warto przeznaczyć na bycie razem i budowanie więzi mówi Ewa Wachowicz, Ambasadorka Coca-Cola.

–  Opakowanie zawsze było dla nas istotnym elementem do komunikacji z konsumentem. Cieszy nas fakt, że na etykietach Coca-Cola Original Taste oraz Coca-Cola Zero Cukru 1,5l i 1,75l znajdują się teraz przepisy Ambasadorki, Ewy Wachowicz. Fani familijnych kulinariów mają do wyboru 11 wyjątkowych przepisów: łatwych do przygotowania i dopasowanych do różnych preferencji smakowych.Ze względu na ich wakacyjny i plenerowy charakter zachęcamy tym samym do rodzinnego korzystania z letniego czasu–  przekonuje Małgorzata Budnik, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Dom mediowy MediaCom jest podmiotem odpowiedzialnym za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów, a także za współpracę z Ambasadorką. Kreacją i produkcją etykiet z przepisami oraz materiałami BTL zajęła się agencja Fortis. Za komunikację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za aktywności PR, w tym formaty w prasie kobiecej, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

JK