Na najbliższych targach reklamy firma zadebiutuje pod nową nazwą „The Creative”.
Założeniem twórców nowej marki było przygotowanie kilku aplikacji zachęcających osoby do intensywniejszej pracy poprzez zabawę. Dzięki wykorzystaniu algorytmów konkursowych, rankingów i celów dynamicznych, jakie dana osoba ma osiągnąć, motywuje do intensywniejszych działań.
Pierwsza z aplikacji ma zastosowanie wewnątrz firmy – określa jaki wynik powinien mieć dany pracownik, by osiągnąć przypisane mu cele. Jednym z celów może być sprzedaż produktów o określonych parametrach lub wykonanie określonych akcji. Pozwala to nagradzać pracowników przynoszących zyski firmie, przy zachowaniu jasnych kryteriów komu należy się premia.
Kolejna z aplikacji ma na celu przyciągnąć większą grupę klientów za pomocą konkursów opartych na portalach społecznościowych np. Instagram. Aktualne wyniki konkursu można prezentować w aplikacji, na stoisku lub telebimie. Wystarczy dodać zdjęcie z ustalonym tagiem, aby było one uwzględnione w konkursie.
Podczas targów firma The Creative zaprasza do uczestnictwa w konkursie opartym na jednej z aplikacji, sprawdzenia jakie możliwości daje każda z nich oraz dostosowania aplikacji do swoich potrzeb.
– Pierwsze sukcesy już za nami, dlatego liczymy, że także na najbliższych targach nasze aplikacje zainteresują grono kolejnych zadowolonych klientów – podkreśla Grzegorz Krajewski, właściciel „The Creative”.
Z nowatorskimi rozwiązaniami oferowanymi przez firmę będzie można zapoznać się na stoisku R2.
FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 12-13 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największe branżowe wydarzenie tego typu w drugiej połowie roku.
Film podsumowujący ubiegłoroczną edycję targów:
JK