Logo

Marketing MIX

THE CREATIVE debiutuje na FestiwalMarketingu.pl z grywalizacyjnymi aplikacjami mobilnymi

Na najbliższych targach reklamy firma zadebiutuje pod nową nazwą „The Creative”.

Założeniem twórców nowej marki było przygotowanie kilku aplikacji zachęcających osoby do intensywniejszej pracy poprzez zabawę. Dzięki wykorzystaniu algorytmów konkursowych, rankingów i celów dynamicznych, jakie dana osoba ma osiągnąć, motywuje do intensywniejszych działań.

Pierwsza z aplikacji ma zastosowanie wewnątrz firmy – określa jaki wynik powinien mieć dany pracownik, by osiągnąć przypisane mu cele. Jednym z celów może być sprzedaż produktów o określonych parametrach lub wykonanie określonych akcji. Pozwala to nagradzać pracowników przynoszących zyski firmie, przy zachowaniu jasnych kryteriów komu należy się premia.

Kolejna z aplikacji ma na celu przyciągnąć większą grupę klientów za pomocą konkursów opartych na portalach społecznościowych np. Instagram. Aktualne wyniki konkursu można prezentować w aplikacji, na stoisku lub telebimie. Wystarczy dodać zdjęcie z ustalonym tagiem, aby było one uwzględnione w konkursie. 

Podczas targów firma The Creative zaprasza do uczestnictwa w konkursie opartym na jednej z aplikacji, sprawdzenia jakie możliwości daje każda z nich oraz dostosowania aplikacji do swoich potrzeb.

– Pierwsze sukcesy już za nami, dlatego liczymy, że także na najbliższych targach nasze aplikacje zainteresują grono kolejnych zadowolonych klientów – podkreśla Grzegorz Krajewski, właściciel „The Creative”.

Z nowatorskimi rozwiązaniami oferowanymi przez firmę będzie można zapoznać się na stoisku R2.

 

 

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 12-13 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największe branżowe wydarzenie tego typu w drugiej połowie roku.

Film podsumowujący ubiegłoroczną edycję targów:

JK