Logo

Event MIX

Małżeństwo czy przelotny romans? Grzegorz Maliszewski na konferencji Marketing MIX

Agencje reklamowe często zadają sobie pytanie jak długo będą pracować z danym klientem. Na to pytanie spróbuje odpowiedzieć prelegent zbiżającej się konferencji.

Opiekun klienta i sprzedawca z zamiłowania. Obecnie jako Client Service Director w krakowskiej Agencji Veneo, dba o idealną obsługę klienta od momentu pierwszego kontaktu, po nieskończone rozwijanie projektu. W swojej karierze łączy wiedzę zdobytą w działaniach marketingowych i promocyjnych, z poszukiwaniem idealnego modelu sprzedaży i opieki projektowej. Od początku swojej kariery stawia na odpowiednio budowaną komunikację, pomaga również innym specjalistom w swoim zespole budować właściwe relacje z klientami na każdym etapie współpracy. Doświadczenie w branży zdobywał pracując jako Account Manager i Project Manager, realizując kampanie m.in. dla takich klientów jak: Bayer, Bonito, Royal Canin, Novartis, Activlab, MPM. Szczególną opieką otacza również projekty e-commerce’owe, które charakteryzują się wyjątkową wrażliwością w relacji: Inwestycja i ROI.

Z prelekcją Małżeństwo czy przelotny romans? Relacja klient-agencja. Czyli z podsumowaniem badania przeprowadzonego przez Veneo, Pan Grzegorz Maliszewski wystąpi już za tydzień, czyli 13 września podczas konferencji Marketing MIX.

Rejestracja i bilety na konferencję TUTAJ.

Konferencja odbędzie się podczas targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa 13. września br.

Partnerzy:

Sponsorzy Platynowi: TEXET PolandJames Harvest Sportswear
Partnerzy Strategiczni: EXPO XXI WarszawaTSEDeli Catering
Partnerzy Medialni: OOH magazineOOH event!

MW