Logo

Event MIX

Poligon Szefów Sprzedaży już 22-23 listopada w Warszawie!

Atak frontalny czy wojna podjazdowa? Uniwersalny żołnierz czy agent do zadań specjalnych? Na poligonie sprzedaży liczy się nie tylko właściwa strategia i dobre przywództwo, ale też wybór odpowiedniego sprzętu i troska o morale. Chociaż czynników decydujących o wygranej jest wiele, stawka, o którą toczy się bój jest najwyższa. To uwaga klienta!

Każdego, kto przygotowuje się do sprzedażowej kampanii, diagnozuje sytuację na froncie lub po prostu poszukuje metody, by zwyciężyć w batalii o klienta zapraszamy na 5. Forum Szefów Sprzedaży w Warszawie. 22 i 23 listopada bieżącego roku skoncentrujemy się na zwycięstwie i siłach potrzebnych do jego osiągnięcia. Taktyczny plan bitwy o współczesnego klienta przedstawiony zostanie w pięciu krokach przez szereg ekspertów, dla których skuteczne starcia to nie tylko praca, ale i pasja.

Najtrudniejszy, pierwszy krok to zaplanowanie strategii, dlatego spotkanie rozpocznie prezentacja wyników autorskich badań na temat relacji między klientem a sprzedawcą. Na ich podstawie spróbujemy zdiagnozować, czego sprzedawcy nie wiedzą o swoich klientach i czego klienci oczekują od sprzedawców przyszłości.

W drugim kroku uczestnicy zapoznają się z tajemnicami sprzedażowej broni i amunicji. Jak zwiększyć efektywność działu sprzedaży przy minimalizacji kosztów i jak nie wpaść w typowe pułapki zarządzania działem wsparcia sprzedaży? Wystąpienia prelegentów w tym bloku dostarczą szczegółowej wiedzy między innymi na temat optymalizowania procesów wpływających na ostateczny wynik bitwy.

O najskuteczniejszych metodach rekrutacji żołnierzy i najlepszych modelach przywództwa porozmawiamy w kroku trzecim. W tej części dnia zaprezentowane zostaną badania psychometryczne dotyczące osobowości sprzedażowej, a także wady i zalety różnych modeli zarządzania zespołem (na przykładach).

W kroku czwartym prelegenci przybliżą natomiast możliwe strategie rozgrywek przy negocjacyjnym stole. Podejdziemy jednak do tematu nietypowo – opowiemy bowiem o negocjacjach nie w kontekście rozmowy z klientem, lecz jako o narzędziu zarządczym. Ten temat zakończy pierwszy dzień konferencji, a uczestnicy skierują się na „przepustkę” umożliwiającą budowanie relacji biznesowych. 

Drugi dzień w całości poświęcony zostanie strategiom podejmowania decyzji o celach ataku i dobraniu uzbrojenia. To ostatni, piąty krok do skutecznego zwycięstwa. Wady i zalety poszczególnych kanałów dystrybucji, technologiczne rozwiązania napędzające sprzedaż, tajniki logistyki budowania sieci handlowej i sposoby na utrzymanie klienta przedstawią doświadczeni specjaliści.

Forum Szefów Sprzedaży od lat dostarcza dyrektorom sprzedaży wskazówek taktycznych najwyższej jakości. Udział w wydarzeniu pomoże Państwu w prognozowaniu wydarzeń na polu sprzedażowej bitwy i co najważniejsze – podejmowaniu właściwych decyzji prowadzących do wygranej. Szczegółowy program konferencji znajduje się TUTAJ.

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.

MW