SYNERGIC, lider dostawców rozwiązań OOH, zrealizował niestandardową kampanię na rowerach miejskich we Wrocławiu dla Inwestycji Lokum Smart City budowanej przez Lokum Deweloper.
Ta polska firma prężnie rozwija się w branży deweloperskiej tworząc kompleksy funkcjonalnych osiedli mieszkaniowych we Wrocławiu i Krakowie. Klient wraz z oficjalnym startem nowego roku szkolnego zdecydował się na realizację nowatorskiej dla branży budowlano-deweloperskiej kampanii z użyciem rowerów miejskich.
W kampanii wykorzystano skrzydełka jednośladów ulokowanych w ponad połowie wrocławskich stacji rowerowych. Chwytliwe hasło kampanii Lokum Smart City #enjoylife wzmocniono kreatywnymi grafikami/ ikonami zachęcającymi do pasjonowania się życiem i spełniania marzeń. Dom i jego zakup to przecież jedno z tych marzeń! Dodatkowo w kampanii wykorzystano streetwearowy element – w koszykach rowerów mieszkańcy znaleźli żółte plecaczki designem nawiązujące do głównego przekazu kampanii osiedla Lokum Smart City.
– Rowery miejskie we Wrocławiu to obok kanałów nowoczesny transportowy „krwioobieg miasta”. To najdłużej funkcjonujący system w Polsce o niesamowicie rozbudowanej infrastrukturze. Cieszy mnie zarówno jako prezes Synergic, jak i rodowitą Wrocławiankę, że na naszych rowerach na początek jesieni zawitała radosna kampania inwestycji Lokum Smart City – skomentowała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.
JK