Logo

Event MIX

Agencja TRS ponownie dla Lotte E. Wedel

W ubiegłym miesiącu Agencja TRS zorganizowała dla LOTTE Wedel Krajową Konferencję Sprzedaży i Marketingu 2018. Spotkanie odbyło się w hotelu DoubleTree by Hilton w Łodzi i w czterech przyległych halach Klubu Wytwórnia. Podczas wydarzenia przedstawiciele zarządu spółki oraz pracownicy działu marketingu i sprzedaży, omówili i przeanalizowali działania w minionym roku, a także zapowiedzieli plany na przyszłe miesiące.  

Zadaniem agencji oprócz znalezienia i zakontraktowania odpowiedniego pod wydarzenie Veneu, było stworzenie koncepcji kreatywnej, scenografii i obsługi techniczno-logistycznej imprezy. Koncepcja kreatywna oparta została na kwestii najważniejszego składnika wedlowskich czekolad, jakim jest ziarno kakaowca. Sprowadzane z Ghany ziarna i owoce kakaowca zostały zobrazowane w scenografii w postaci przestrzennej instalacji, na której odbyło się inspirujące i niepowtarzalne laser&light show. Jego uzupełnieniem był specjalnie stworzony film, który głosem Krystyny Czubównej opowiadał historię powstania kakao z Ghany i siłę marki E.Wedel.

Do dyspozycji blisko 30 prelegentów były 3 ekrany diodowe, o łącznej powierzchni 40mkw. Ich nietypowa aranżacja pozwoliła na akcentowanie wystąpień, które odbywały się na okrągłej podświetlanej scenie.

Podczas wieczornej części wydarzenia odbyła się uroczysta gala – w programie znalazł się także pokaz barmański z wykorzystaniem efektów pirotechnicznych oraz występ zespołu coverowego.

Równolegle do głównego wydarzenia uruchomiona została Strefa Kakaowca, w której można było z bliska przejrzeć się drzewom kakaowca, ich owocom i oczywiście ziarnom. Całość konferencji i gali poprowadził Tomasz Kammel.

Na zakończenie wydarzenia dnia drugiego, agencja zorganizowała warsztaty integrujące nawiązujące do Ghany. Uczestnicy zostali podzieleni na trzy grupy w których odbyli warsztaty gry na bębnach afrykańskich, aby na finał stworzyć jedną wspólną orkiestrę.

trsagency.pl